Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen kan hjelpe meg med dette... Kjæresten min og jeg har prøvd å bli gravide siden mai i fjor, men det går ikke så bra. Jeg har lagt merke til at hver gang han trekker seg ut etter at han har kommet, så havner det en stor mengde sæd på sengen. Det ser liksom ut som om alt kommer ut sammen med ham når han trekker seg ut. Jeg mener, jeg vet at det er normalt at noen dråper lekker ut etterpå, men dette er mye mer enn bare det. Det ser nesten ut som han trekker seg ut før han har kommet, selv om jeg vet at han ikke gjør det. Noen ganger blir han værende inne i 15-30 sekunder før han trekker seg ut, men det kommer fortsatt masse sæd ut sammen med ham. Jeg er bekymret for at ingenting egentlig kommer inn i meg.

Jeg har prøvd å finne ut av dette både her og på nettet, men finner ingenting som passer helt. De fleste snakker om at sæd lekker ut etter sex, men her virker det som om det meste henger fast på kjæresten min og ikke går dit det skal... hvis det gir mening? Sorry hvis dette høres teit ut.

Noen andre som har opplevd noe lignende eller har tips?

Anonymkode: bab29...0c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to barn og jeg husker det pleide å renne ganske mye når jeg gikk på do etterpå men ble gravid uansett :)  Helt normalt med litt søl

Anonymkode: e5aa7...dbb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Helt vanlig og normalt at sædvæske renner ut igjen etter sex. Sperm får du inni deg likevel. Det "henger" ikke fast i kjæresten din på noe måte. 

Skal mer til enn sperm inni deg for å oppnå graviditet. 

Anonymkode: 5e906...be1

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det som renner ut er overflødig. På det tidspunktet er allerede mange svømmere på vei oppover (forutsett at han har noen). 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Lurer på om noen kan hjelpe meg med dette... Kjæresten min og jeg har prøvd å bli gravide siden mai i fjor, men det går ikke så bra. Jeg har lagt merke til at hver gang han trekker seg ut etter at han har kommet, så havner det en stor mengde sæd på sengen. Det ser liksom ut som om alt kommer ut sammen med ham når han trekker seg ut. Jeg mener, jeg vet at det er normalt at noen dråper lekker ut etterpå, men dette er mye mer enn bare det. Det ser nesten ut som han trekker seg ut før han har kommet, selv om jeg vet at han ikke gjør det. Noen ganger blir han værende inne i 15-30 sekunder før han trekker seg ut, men det kommer fortsatt masse sæd ut sammen med ham. Jeg er bekymret for at ingenting egentlig kommer inn i meg.

Jeg har prøvd å finne ut av dette både her og på nettet, men finner ingenting som passer helt. De fleste snakker om at sæd lekker ut etter sex, men her virker det som om det meste henger fast på kjæresten min og ikke går dit det skal... hvis det gir mening? Sorry hvis dette høres teit ut.

Noen andre som har opplevd noe lignende eller har tips?

Du trenger ikke mengder med sær for å bli gravid, men en svømmer som legger ut på tur og treffer et egg. Snur alle svømmerne og reiser i feil retning, les ut, så er noe i naturen grundig feil.og både du og eieren av svømmerne er unik. 

Anonymkode: bdfb8...85e

Skrevet

Det er to hovedgrunner til dette problemer. 
Hvis mannen har mikropenis, vil ha bare sprute rett innenfor åpningen, og da er det svært kort vei ut. 
Det motsatte problemet er noe jeg selv opplever hele tiden. Jeg har en lang, men først og fremst veldig tykk penis. Når jeg trekker meg ut av en vagina, blir vaginaen liggende og gape. Den trekker seg ikke sammen med en gang. Den blir strekt ganske heftig av mitt store lem, så da er fri bane for den hvite elven og renne ut. 
uansett tror jeg det er mer enn nok væske som blir hengende igjen der inne til å gjøre en kvinne gravid. Det er kanskje værre for han med mikropenis

Skrevet

Du har laget et identisk innlegg for noen uker siden... Se på svarene du fikk der

Anonymkode: a01ac...f14

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du har laget et identisk innlegg for noen uker siden... Se på svarene du fikk der

Anonymkode: a01ac...f14

Hvilket innlegg tenker du på?

Skrevet

Busted! 🤣

Anonymkode: eb123...7f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...