AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #1 Del Skrevet 23. august 2024 Jeg får ikke klærne til å lukte nyvaska når de har tørket. Jeg bruker et vaskemiddel som lukter godt, og klærne lufttørker. De lukter godt når de henger på stativet, men så snart de har tørket lukter de ingenting. Tar gjerne imot tips hva jeg kan gjøre.. Anonymkode: 5f893...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #2 Del Skrevet 23. august 2024 Rense vaskemaskinen? Tøymykner? Ellers så tenker jeg at er det egentlig noe problem, de lukter jo ikke vondt... Anonymkode: 6fe2e...96f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #3 Del Skrevet 23. august 2024 Klær skal jo ikke lukte noe som helst når de er rene, dessuten så betyr det at vaskemaskinen fungerer som den skal siden den skyller tøyet godt. Dette med tøymyknere, skyllemiddel og parfymert vaskemiddel er unødvendig svineri. Anonymkode: 0e633...8dd 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #4 Del Skrevet 23. august 2024 Det er vel ingenting som er bedre enn klær som ikke lukter noe. Trenger det det? Jeg tror allergikere og astmatikere er enige i det Anonymkode: e87a2...4f4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 23. august 2024 #5 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg får ikke klærne til å lukte nyvaska når de har tørket. Jeg bruker et vaskemiddel som lukter godt, og klærne lufttørker. De lukter godt når de henger på stativet, men så snart de har tørket lukter de ingenting. Tar gjerne imot tips hva jeg kan gjøre.. Anonymkode: 5f893...ec6 Denne nyvaska-lukta som du etterlyser, er det den du husker fra du var barn og moren din vasket klær, kanskje? Da var det i hvert fall helt vanlig med skyllemiddels om luktet blomstereng og jeg vet ikke hva. Kanskje det er den lukta du egentlig tenker på 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #6 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): men så snart de har tørket lukter de ingenting. Tar gjerne imot tips hva jeg kan gjøre.. Anonymkode: 5f893...ec6 Det du bør gjøre er å være glad for at dine klær ikke lukter noe. Det tyder på at de er rene og har tørket raskt og bra. Anonymkode: 958aa...20d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #7 Del Skrevet 23. august 2024 Hvis de lukter ingenting, så lukter de nyvasket. Nyvasket= ingen lukt. Jeg trodde denne tråden ville handle om klær som lukter surt eller ekkelt på annet vis etter vask.. Anonymkode: aa611...a3a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #8 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg får ikke klærne til å lukte nyvaska når de har tørket. Jeg bruker et vaskemiddel som lukter godt, og klærne lufttørker. De lukter godt når de henger på stativet, men så snart de har tørket lukter de ingenting. Tar gjerne imot tips hva jeg kan gjøre.. Anonymkode: 5f893...ec6 Du er duftimun. Klærne må henge i årevis dersom de skal bli luktfrie. Anonymkode: 1bd7e...c65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #9 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Rense vaskemaskinen? Tøymykner? Ellers så tenker jeg at er det egentlig noe problem, de lukter jo ikke vondt... Anonymkode: 6fe2e...96f Har rensa den, renser den månedlig. Trodde tøymykner kun hadde effekt om man brukte tørketrommel? Mezzosoprena skrev (26 minutter siden): Denne nyvaska-lukta som du etterlyser, er det den du husker fra du var barn og moren din vasket klær, kanskje? Da var det i hvert fall helt vanlig med skyllemiddels om luktet blomstereng og jeg vet ikke hva. Kanskje det er den lukta du egentlig tenker på 🙂 Ja mulig. Foreldrene mine sine håndklær, klær og dynetrekk lukter kjempegodt som "clean cotton" type lukt. De bruker ikke skyllemiddel, men vet de bruker noe dyre greier jeg ikke kan ta meg råd til med unger som skifter i eninga. AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvis de lukter ingenting, så lukter de nyvasket. Nyvasket= ingen lukt. Jeg trodde denne tråden ville handle om klær som lukter surt eller ekkelt på annet vis etter vask.. Anonymkode: aa611...a3a Åja 😅 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du er duftimun. Klærne må henge i årevis dersom de skal bli luktfrie. Anonymkode: 1bd7e...c65 Kanskje jeg lukter nyvaska da. Lov å håpe 😅 Anonymkode: 5f893...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 23. august 2024 #10 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg får ikke klærne til å lukte nyvaska når de har tørket. Jeg bruker et vaskemiddel som lukter godt, og klærne lufttørker. De lukter godt når de henger på stativet, men så snart de har tørket lukter de ingenting. Tar gjerne imot tips hva jeg kan gjøre.. Anonymkode: 5f893...ec6 Når de lukter ingenting, da er de helt rene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. august 2024 #11 Del Skrevet 23. august 2024 Et ikkeproblem syns jeg. Verre er det å ha kjøpt nye klær som kommer kjemikaliestinkende ut av plastposen i pakka, jeg lufter og lufter, vasker, på 40 og 60...lufter og lufter igjen, men lukten er der like fullt den. Ts kan jo ha litt svak parfyme på seg, så smitter det av fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #12 Del Skrevet 23. august 2024 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Et ikkeproblem syns jeg. Verre er det å ha kjøpt nye klær som kommer kjemikaliestinkende ut av plastposen i pakka, jeg lufter og lufter, vasker, på 40 og 60...lufter og lufter igjen, men lukten er der like fullt den. Ts kan jo ha litt svak parfyme på seg, så smitter det av fort. Sammen med de stinkende nye klærne, så ligger det gjerne en ekkel pose, med noen korn inni. Jeg mistenker sterkt at kornene inni de posene får klær til å stinke enda mer. Ja, jeg vet, de posene skal liksom være der for å suge til seg fukt og forhindre mugg i klærne. Men jeg vet ikke hva de posene inneholder. Men jeg vet at de er livsfarlige for meg å ta ut av posen, miste ned på gulvet og så plukke opp og gå i søpla med. Da ser hånden brannskadet ut etterpå. Når jeg nå kom i husk på problemet så går jeg og snakker med Google for å få vite hva det svineriet inneholder. Anonymkode: 1bd7e...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #13 Del Skrevet 24. august 2024 Du kan spraye clean warm cotton parfymen klærne det gjør jeg når det er kald årstid da lukter det så godt og varmt, lukter akkurat som vaskemiddel. Anonymkode: c8112...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #14 Del Skrevet 24. august 2024 Hvis du vil at det skal lukte godt når det er tørt, så må du tilføre duft ved å bruke tøymykner/skyllemiddel. Anonymkode: 4b2a5...b31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå