Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #1 Skrevet 20. februar 2006 Når jeg snakker med veninner om dette, kommer det alltid frem morsomme steder/situasjoner. Kanskje vi kan samle noen her også? Selvfølgelig kan de tradisjonelle måtene også nevnes! Begynner selv: vi ble kjent i matkøa på et seminar!
Gjest Seleena Skrevet 20. februar 2006 #2 Skrevet 20. februar 2006 På et nachspiel hos en venninne. Det var faktisk veldig romantisk :D
Gjest *Snart medlem* Skrevet 20. februar 2006 #3 Skrevet 20. februar 2006 Han sendte meg en epost grunnet en felles hobby. Epostadressen min hadde han fått av en felles bekjent av oss.
salsera Skrevet 20. februar 2006 #4 Skrevet 20. februar 2006 Vi møttes nesten hver helg tilfeldigvis og han nappet alltid i håret mitt. Han synes det spretter så morsomt tilbake.
Gjest -eline- Skrevet 20. februar 2006 #5 Skrevet 20. februar 2006 Vi traff hverandre på IRC! Vi begge hadde vår første singel-jul og trengte noen å snakke med, og hadde lange samtaler om x-forhold og følelser i starten, før samtalene dreide innom mer vanlige samtaleemner og endte med flørting... Jeg bare måtte treffe han og dro ned på besøk og resten er historie ...må nesten legge til at vi visste hvem vi var på forhånd, har endel felles venner men aldri truffet hverandre før.
Susan Sto Helit Skrevet 20. februar 2006 #6 Skrevet 20. februar 2006 Ble ordentlig kjent da vi endte opp bare oss to på et nachpiel hjemme hos han. Hadde det forferdelig morsomt, drakk masse, og pratet masse. Husket veldig lite av det etterpå, annet enn at vi hadde hatt det veldig hyggelig sammen. Trodde det var starten på et flott vennskap, men det ble visst starten på mye mer!
Goosebump Skrevet 20. februar 2006 #7 Skrevet 20. februar 2006 JObbet sammen. Han var min overordnede... Nå er det derimot jeg som er sjefen
Sun Mei Skrevet 20. februar 2006 #8 Skrevet 20. februar 2006 Vi møttes på nett. Sendte mailer frem og tilbake i mange måneder før vi møttes. Da inviterte jeg han hjem til meg, og siden har han vært her Nå er vi gift og har kjøpt hus sammen
Gjest baby-E Skrevet 20. februar 2006 #9 Skrevet 20. februar 2006 traff hverandre på en hådballcup i danmark. Han spilte håndball og jeg var med ei venninne som tilskuer.
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2006 #11 Skrevet 20. februar 2006 Vi traff hverandre på en tilstelning der jeg jobba på kjøkkenet og han var gjest.
Arkana Skrevet 20. februar 2006 #12 Skrevet 20. februar 2006 Vi hadde chattet litt sammen på nett, uten noe mer inne i bildet. Jeg studerte i England på den tiden. Så møttes vi på et treff for dette nettstedet, likte det vi så og fant ut at vi ville bygge videre på det. Vi ble sammen noen måneder senere, og etter at jeg var ferdig med siste året på universitetet flyttet vi sammen. I år har vi vært sammen 7 år og gifter oss neste år.
Leo Skrevet 20. februar 2006 #13 Skrevet 20. februar 2006 Han var/er bilmekaniker og vi møttes da han reparerte bilen til eksen min. Vi traff hverandre, bokstavelig talt, under en bil
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #14 Skrevet 20. februar 2006 Han er broren til min aller beste veninne. Hadde visst hvem han var i 10 år, men pga litt aldersforskjell var han bare storebror for meg. Helt til vi begge var på besøk hos hans søster/min veninne samtidig en påske. Pang!
Tusseline Skrevet 20. februar 2006 #15 Skrevet 20. februar 2006 (endret) Traff hverandre på internett (IRC) for ca. 3 1/2 år siden. Chattet en stund før vi traff hverandre og ble sammen. Endret 20. februar 2006 av Tusseline
Lassie Skrevet 20. februar 2006 #16 Skrevet 20. februar 2006 På jobb. Han var på hospiteringsavtale på min arbeidsplass da vi møttes.
Shanka Skrevet 20. februar 2006 #17 Skrevet 20. februar 2006 Vi fikk kontakt via spraydate. Vi hadde begge en porfil der bare for morro.. Og en dag så lå det en melding i gjesteboka mi fra han ( Det er faktisk 2 år siden i morra! Og etter 2 måneder shatting på msn så møttes vi og ble sammen !
Gjest Jalileh Skrevet 20. februar 2006 #18 Skrevet 20. februar 2006 Jeg og eksen møttes på treningsstudioet vi begge trente på (klisjè).
Replica Skrevet 21. februar 2006 #19 Skrevet 21. februar 2006 Vi traff hverandre ganske tilfeldig på en chat på nettet. Vi snakket en stund på nett, og fant ut at vi kunne prate om alt mellom himmel og jord. Så ville han ringe meg, jeg var litt skeptisk. Jeg sa at han kunne ringe min telefonsvarer, for jeg regnet med han ville få bekreftet at det var ei jente i andre enden og ikke en gutt som tullet med han. (slik det ofte er på nett) Telefonsvarernummeret hadde et tall forskjellig fra mitt vanlige nummer, og på et eller annet vis skjønte han det, så han ringte meg direkte på telefonen isteden. Jeg funderte litt på om jeg skulle legge på eller ta den, men fant ut at jeg ikke kunne være så sær, så jeg plukket den opp og sa "Hallo??" Da snakket vi en halvtime. Så skulle han til Oslo til helgen, og da avtalte vi å treffes der. Dagen kom, jeg sto på badet og sminket meg, og han sendte sms og lurte på hvor vi skulle treffes. Jeg var litt sleip og sa "Du kan kanskje hente meg?" Jeg planla å foreslå et sted i nærheten av der jeg bodde. Det gikk en stund og plutselig kom det en melding: Nå står jeg ved Rimi, utafor hos deg ! "WHAT??" tenkte jeg, hvordan fikk du adressen min ? Det jeg ikke tenkte på, var at telefonen min, som tidligere hadde vært uregistrert, p.g.a nylig abbonnementsbytta akkurat da hadde vært tilgjengelig med mitt fulle navn og adresse. Så der sto han da, rett utafor blokka jeg bodde i, jeg var bare halvferdig sminket, og hadde en ukjent mann som ventet på meg. Så spurte jeg om han ikke kunne stille seg utafor vinduet så jeg kunne se han. Bare kom ut du, fikk jeg beskjed om. Okey tenkte jeg, stup i det. Og der sto han, og jeg ble ikke akkurat skuffet over hva jeg så. Så gikk vi på Peppes. Vi hang sammen hele helgen, og da han skulle dra tilbake den søndagen, ble jeg med han og ble der i 3 uker....Vi måtte jo bli bedre kjent og p.g.a avstanden fant jeg ut at her var det bare å henge med. Noe forhold skulle vi i utgangspunktet ikke ha, vi var begge nysingle, han etter et lengre forhold og jeg hadde nylig brutt forlovelsen....Slik gikk det imidlertid altså ikke.... Nå har vi vært sammen i 4 år....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå