Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal spise noe godt, sitte inne og se på serie i uværet. Hva gjør dere i kveld?❤️

Anonymkode: 7840f...e36

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I kveld skal sønnen min ha noen venner på overnatting, så jeg skal trekke meg tilbake til loftsstue og kose meg der. Se på serie og spise godtesnop ( nei, jeg er ikke Ronja 😅). 

Anonymkode: 0e05a...7dc

• Liker 1
Skrevet

Skal se på en serie med samboeren min, nettopp kost meg med litt brus og dadler med salt lakris 😋

• Liker 1
Skrevet

Rydde vaske og Legge meg nå og stå opp kl 5 en time før min sønn. Vil bare sove.

Anonymkode: 482c2...b4c

• Liker 1
Skrevet

Jeg har dratt på hytta og skal kose meg med god mat foran tv-en i sofaen, mens uværet herjer utenfor… 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er enda ikke kommet meg hjem fra jobb men når det skjer straks så skal jeg spise litt, skru på noe 90 talls guilty pleasure musikk og ta husvasken før jeg rusler inn i en digg og deilig varm dusj for så å legge meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg moter meg opp til å vaske badet og over gulvene. Resten av kvelden går til å se noe på tv og strikke. 

Anonymkode: 7b36c...94c

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal forsøke å logge av pc`n, lufte litt i rommene mens jeg lager meg litt mat.
Så skal jeg originalt nok se teve og forsøke å få til en tidlig søvn i kveld. Trenger det. 
Det er kjempefint å være alene og ikke måtte strekke meg fordi jeg har lovet noe jeg ikke orker nå. :) 

• Hjerte 1
Skrevet

Ingenting! :D Så da blir det sikkert en serie eller noe. Gleder meg til å tenne de tusen LED-lys jeg i dag har byttet batteri på 🕯️

Skrevet

Sitter på bussholdeplass. Venter på bussen som kommer om 45 min.

Anonymkode: 956c4...860

Skrevet

Jeg driver med omorganisering og huset er i fullt kaos. Blir uansett ikke ferdig så legger meg nå, og får en tidlig start i morgen!

Anonymkode: d877a...3fb

Skrevet

Jeg rydder i klesskapet og legger ut en del på Finn😊 Blir leggetid på frøkna etter hvert, så blir det serie og popcorn på meg og samboer🥰

Skrevet

Barn er hos bestemor på helgekos, så vi rigger oss med taco og Big Bang Theory nå og så blir det gaming etterpå😁

Anonymkode: 7e236...d84

Skrevet

Henger på KG (selvfølgelig 😄), hører på musikk og skal snart finne fram skål med godteri. 

Men først, ut på kveldstur med hunden 🐕

Skrevet

Prøver å skrive på en sang. Har brukt år, tuller ikke, sikkert 7 år, kanskje mer! Hvert år er året, men det blir jo aldri ferdig med dette tempoet 😂 Så nå blir det press skriving fremover.  Har valgt mine absolutt favoritter og håper å gi ut album privat og anonymt til neste sommer(Men vet ikke hvordan det fungerer, så får se(Kjenner noen, som kjenner noen, som vet)) Hadde vært godt å få gjennomført noe og elsker jo musikk. Er inspirert, det virker ikke sånn utifra dette, men har en visjon ja, er bare treg og bekymret for å faktisk dele det med noen der ute. Ingen popstjerne drøm, men liker tanken på at noen få sitter inne i regnet og slapper av, eller danser med kjæresten sin til det ❤ Å enda sykere, ha fått lage musikk til film en dag, det hadde vært noe. Men også skummelt. 

Har en venn hvor vi viser prosjektene våre til hverandre, men han har ikke fått høre en helt ferdig sang av meg. Så gleder meg til å spille noe ferdig for han i bilen, kjøre og prate en kveld 🌠 Passende at det blir mørkere nå, koslig, mystisk stemning.

Anonymkode: 04c30...5b1

• Liker 1
Skrevet

Har brukt 2-3 timer på å tilberede en god middag til kona og meg. Så har vi spist sammen før jeg har vært på en liten kjøretur, 45 minutter hver vei, for å hente hjem en tenåring som har vært på øvelse med skolekorpset. Nettopp hjemme igjen, og nå er det snart leggetid for oss gamle som står opp klokka 7 selv om det er søndag. 🙂

Anonymkode: 37003...ff6

Skrevet

På hotell en helg for å gjøre frivillig arbeid for en organisasjon. Spist tre retters middag og skravlet og ledd mye med gjengen jeg er her med🥰 Sove straks👍

Skrevet

Koser med katta som vil bruke meg som ei nålpute. 😑 Han kommer alltid i fanget på kvelden når jeg egentlig vil legge meg,  så er her på KG til jeg synes han (og jeg) har fått nok.

Skal lese videre i boka "The ink black heart" av Robert Galbraith (pseudonym for J.K.Rowling) når jeg kommer til sengs, men boka er så tjukk at den er vanskelig å holde. Leser meg også opp på palliativ omsorg, så jeg får variere mellom bøkene. 

Skrevet

Jeg er på Feelings festivalen i Bergen uten å være til stede på festivalen😄

Jeg bor i bydelen og hele leiligheten min rister etter musikken til Zara Larsson

Anonymkode: 78e95...b3d

Skrevet

Ammer en 5 uker gammel baby, henger på puppen døgnet rundt 🥰

Anonymkode: 446e8...c2c

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...