Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. november 2002 #1 Del Skrevet 14. november 2002 Fredag på NRK1 er Tony Soprano tilbake :-) En av mine favorittserier! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 14. november 2002 #2 Del Skrevet 14. november 2002 Yeeeeeesssssss! Det var gøy å høre. Ante ikke at den kom tilbake jeg. Det er en utmerket serie ! Da får vi en bra tv-kveld imorra. Håper bare den ikke kolliderer med The Shining...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 14. november 2002 #3 Del Skrevet 14. november 2002 Har aldri fulgt med på Sopranos, jeg. Men alle skryter av den. Er den så god som alle sier? Kjenner nemlig noen som har alle episodene på video. Skal jeg gidde?? Nala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 14. november 2002 #4 Del Skrevet 14. november 2002 Ja Nala, du bør absolutt gidde! En av de beste seriene noensinne :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 14. november 2002 #5 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg gleder meg vilt selv til The Sopranos i morgen aften Noen som vet om hvor man får tak i samtlige viste episoder på vhs/dvd?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. november 2002 #6 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg gleder meg vilt selv til The Sopranos i morgen aften Noen som vet om hvor man får tak i samtlige viste episoder på vhs/dvd?? Let på www.amazon.co.uk eller på www.hbo.com og klikk på nettbutikken. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå