Gå til innhold

Skal dere ha slør?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ha denne. (Men har ikke kjøpt enda - skal kjøpe kjole først).

Den er fra brudeshop.com Jeg vet ikke prisen for de har enda ikke svart på mailen min....stønn...

Tiara'en jeg vil ha.

Skrevet

Oh, merker at jeg har problemer med å ta nettbutikker seriøst når det står (20.februar i dag) at neste tilbud kommer 15.februar, og at nåværende tilbud gjelder kun frem til 13.februar.

Skrevet

Enig Elise....eller når man mailer og spør om priser og 2 uker etterpå enda ikke har fått svar....

....gremmes....

Skrevet

Jeg skal bare ha slør, men prøvde med tiara første gangen jeg prøvde det. Og da vurderte jeg begge deler lenge. (Men fant etterhvert ut at tiara ikke er helt meg)

Selv synes jeg det er kjempefint på de som kler det.

Hos Romeo & Julie i Asker solgte de i sommer tiaraer fra 250kr og oppover, faktisk. Og de var kjempefine!!

Skrevet
Er jo ganske dyrt å kjøpe i brudesalong, der jeg var kostet det alt fra 600 og oppover.

Jeg lager rimelige tiaraer for salg, så kanskje du finner noe du liker her?

http://www.home.no/brudetiara/

Gjest Evangelina
Skrevet
Jeg skal ha bare tiara da jeg er redd for at sløret dekker for mye av kjolen da den er også veldig fin bak.

Det er min også, fin og dekorativ bak. Tror jeg løser dette fint ved å bruke et helt florlett og nesten gjennomsiktig slør, slik at kjolen sees godt igjennom. Skal ha sidt slør, syns det ble litt .. ufullstendig kanskje.. når det stoppet midt på ryggen. (Kan ha noe med at kjolen min har et lite slep bak å gjøre :) ).

Skrevet

trur jeg går for begge deler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...