Gjest Evangelina Skrevet 20. februar 2006 #1 Skrevet 20. februar 2006 Har lyst på begge deler jeg, når vi gifter oss i sommer.. Prøvde på og syns det ble fint, men blir det kanskje for mye med begge deler? Må legge til at tiaraen jeg prøvde var veldig enkel og diskret. Får man forresten kjøpt fine tiaraer i butikker som feks. Bella Donna? Er jo ganske dyrt å kjøpe i brudesalong, der jeg var kostet det alt fra 600 og oppover.
kitekatt Skrevet 20. februar 2006 #2 Skrevet 20. februar 2006 Selv skal jeg ha spenner i håret med perler formet som blomst og slør...jeg er ikke noe typisk smykkemenneske så på meg blir tiara litt mye med slør MEN - rart med det, for jeg synes det er kjempeflott med begge deler på andre Gjør det du føler deg vel i. Det er veldig vanlig å bruke begge deler, faktisk mer vanlig enn å ha slør UTEN tiara slik jeg skal ha
*Emma* Skrevet 20. februar 2006 #3 Skrevet 20. februar 2006 Ja jeg skal ha begge deler. Prøvde i helgen i en brudesalong og syns det var kjempe fint. Sløret blir jo festet ganske langt bak (ihvertfall hos meg) mens tiaraen liksom sitter mere "midt oppå hodet".
Susan Sto Helit Skrevet 20. februar 2006 #4 Skrevet 20. februar 2006 Skal også ha begge deler. Synes ikke det blir for mye. Har sett det på mange andre, og det blir veldig pent!
Gjest Evangelina Skrevet 20. februar 2006 #5 Skrevet 20. februar 2006 (endret) Selv skal jeg ha spenner i håret med perler formet som blomst og slør...jeg er ikke noe typisk smykkemenneske så på meg blir tiara litt mye med slør MEN - rart med det, for jeg synes det er kjempeflott med begge deler på andre Gjør det du føler deg vel i. Det er veldig vanlig å bruke begge deler, faktisk mer vanlig enn å ha slør UTEN tiara slik jeg skal ha ← Tusen takk for svar! Så det er veldig vanlig å ha begge deler altså, godt å høre! Jeg har lyst å ha begge deler ja, og lurer på om jeg bare skal kjøre på Er jo tross alt bare den ene gangen man gifter seg. Tenker altså å ha en litt diskret tiara, og dropper nok smykke i halsen (og har bare øredobber) slik at det ikke blir helt over the top. (Kjolen min har nemlig en del pynt på seg i brystpartiet også, perler som er sydd på). Endret 20. februar 2006 av Evangelina
Elise_ Skrevet 20. februar 2006 #6 Skrevet 20. februar 2006 Tenkte å ha tiara (en med perler ikke sånn kronesak...), slør, hårspenner, øredobber, kjede, armbånd... og jeg tror ikke det blir over the top nei. Men lurer på om jeg skal ha sløret foran ansiktet på vei opp....?? Noen som har meninger om det?
Susan Sto Helit Skrevet 20. februar 2006 #7 Skrevet 20. februar 2006 Men lurer på om jeg skal ha sløret foran ansiktet på vei opp....?? Noen som har meninger om det? ← Sånn som de fleste hårfrisyrer med både tiara og slør blir satt opp, kan nok dette være litt vanskelig. Hvis det virkelig betyr noe for deg, ville jeg anbefale deg hå høre med frisøren din, og hun har noen forslag på hvordan dette kan løses.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #8 Skrevet 20. februar 2006 Jeg skal ha begge deler Men lurer på om jeg skal ha sløret foran ansiktet på vei opp....?? Noen som har meninger om det? ← Jeg synes dette er veldig amerikansk, og har kun sett det på film. Har hørt om de som gjør det her i Norge også, men aldri opplevd det selv. Men det er nå MIN mening da! har du lyst på et dobbelt slør med den ene delen foran ansiktet før vielsen, så synes jeg at du skal gjøre det Du må jo legge det opp akkurat slik du ønsker det!
Gjest *Gjest Skrevet 20. februar 2006 #9 Skrevet 20. februar 2006 Billige tiaraer kan man få kjøpt til og med på Glitter. Så det i fjor sommer, og de var utrolig fine. Ikke for mye dill, men enkle... Bella Donna har sikkert og ja, men de koster kanskje mere igjen?
Susan Sto Helit Skrevet 20. februar 2006 #10 Skrevet 20. februar 2006 Billige tiaraer kan man få kjøpt til og med på Glitter. Så det i fjor sommer, og de var utrolig fine. Ikke for mye dill, men enkle... Bella Donna har sikkert og ja, men de koster kanskje mere igjen? ← Tja, fant til og med tiara på H&M når jeg var ute og tittet jeg. Den var så billig at jeg bare kjøpte den. (Brukte den ved kjoleprøvingen.) Det er litt gøy å stå foran speilet med en tiara man ikke er redd for å ødelegge og teste frisyrer og plassering av tiara også da...
Augustbrud02 Skrevet 20. februar 2006 #12 Skrevet 20. februar 2006 Jeg hadde bege deler, synes det er veldig brudete og måtte jo benytte anledningen.
Jettes Skrevet 20. februar 2006 #13 Skrevet 20. februar 2006 Jeg skal også ha begge deler Synest tiara er kjempe fint,skal låne med ei venninde. Og det er jo bare en gang du får ha slør Jeg prøvde det sammens nå når jeg la opp kjolen min,syntest det ble kjmpe fint jeg
kitekatt Skrevet 20. februar 2006 #14 Skrevet 20. februar 2006 Tusen takk for svar! Så det er veldig vanlig å ha begge deler altså, godt å høre! Jeg har lyst å ha begge deler ja, og lurer på om jeg bare skal kjøre på Er jo tross alt bare den ene gangen man gifter seg. Tenker altså å ha en litt diskret tiara, og dropper nok smykke i halsen (og har bare øredobber) slik at det ikke blir helt over the top. (Kjolen min har nemlig en del pynt på seg i brystpartiet også, perler som er sydd på). ← Enig i at man skal være litt forsiktig med smykkene om man har pynt på kjolen og tiara og slør
Floja Felíz Skrevet 20. februar 2006 #15 Skrevet 20. februar 2006 Det kommer vel litt an på hvordan kjolen er? Jeg er ikke sikker på om det passer med slør til min kjole, men andre kjoler kan jo være fine med begge deler.
Mblomste Skrevet 20. februar 2006 #16 Skrevet 20. februar 2006 Jeg skal ha bare tiara da jeg er redd for at sløret dekker for mye av kjolen da den er også veldig fin bak.
hanne-mor Skrevet 20. februar 2006 #17 Skrevet 20. februar 2006 Tenkte å ha tiara (en med perler ikke sånn kronesak...), slør, hårspenner, øredobber, kjede, armbånd... og jeg tror ikke det blir over the top nei. Men lurer på om jeg skal ha sløret foran ansiktet på vei opp....?? Noen som har meninger om det? ← Klart du kan ha sløret foran ansiktet på vei opp! Skikkelig eventyr prinsesse! Litt romantisk og da.... sukk.... Jeg har ikke bestemt meg for hverken slør eller tiara, men det blir vel kanskje tiara men ikke slør... Slør er jo dyre greier... hehe... Flott, men dyrt ja... (Tror pappa kommer til å slite nok med å se meg i hvit kjole og greier, vesle hedningen hans... Men han blir vel rørt ja, selv raddiser lar seg røre av hvite kjoler når døtrene gifter seg... hehe....)
Gjest Bride to be Skrevet 20. februar 2006 #18 Skrevet 20. februar 2006 Har også tenkt litt på hva jeg skal ha, har både tiara og slør men skal også ha et litt stort smykke så det kan kanskje bli litt for mye av det gode? Dropper i så fall tiaraen. Har både et kort og et langt slør, synes det er vanskelig å bestemme hvilket jeg skal bruke men tror det blir det lange. Kan jo også ha begge slik at det blir et langt under og et kort over (var egentlig det jeg tenkte på da jeg kjøpte dem). Kanskje en eller to blomster i håret kunne bli fint til sløret? Har tenkt på hvite orkideer i buketten, tror dere det kunne være noe? Skal sy om kjolen min også; den er pr.idag ermeløs men vil sy i 3/4 ermer da jeg synes det er penest. Ja ja, dette sporet jo litt av da men...
kitekatt Skrevet 20. februar 2006 #19 Skrevet 20. februar 2006 Har dere blder av Tiaraene deres? Morsomt å se Og pris...
Elise_ Skrevet 20. februar 2006 #20 Skrevet 20. februar 2006 Her er tiaraen jeg kjøpte på QXL for 150 kr. Hanne-mor, slør behøver ikke å være så dyrt. På lisenett.no har de i restekurven slør fra 50 til 300 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå