AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #1 Skrevet 23. august 2024 Idag så jeg at en dame tok en prislapp av en vare, satte på en annen fra en annen stand og betalte. Beskrivelse av varen kan vel ikke være den samme? Er det noen som har solgt der som har mistet noe? Eller var dette uvanlig? Burde vel sagt noe, men ble sjokka...og hvordan kan jeg bevise det liksom. Anonymkode: e7ebd...c2e
Hololo Skrevet 23. august 2024 #2 Skrevet 23. august 2024 14 minutter siden, AnonymBruker said: Idag så jeg at en dame tok en prislapp av en vare, satte på en annen fra en annen stand og betalte. Beskrivelse av varen kan vel ikke være den samme? Er det noen som har solgt der som har mistet noe? Eller var dette uvanlig? Burde vel sagt noe, men ble sjokka...og hvordan kan jeg bevise det liksom. Anonymkode: e7ebd...c2e forsto ikke helt spørsmålet ditt men her har nok bare den ansatte ikke koblet hva som står på kassa kontra hva hun slo igjennom, men dette er tyveri og du bør absolutt si noe, gjerne ta turen innom og gi beskjed ettersom dette kan vær en gjenganger. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #3 Skrevet 23. august 2024 1 hour ago, Hololo said: forsto ikke helt spørsmålet ditt men her har nok bare den ansatte ikke koblet hva som står på kassa kontra hva hun slo igjennom, men dette er tyveri og du bør absolutt si noe, gjerne ta turen innom og gi beskjed ettersom dette kan vær en gjenganger. Hun tok en prislapp fra en stand til en annen. Virker litt useriøst at butikken ikke merka det lissom Anonymkode: e7ebd...c2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå