Snuppelure Skrevet 20. februar 2006 #1 Skrevet 20. februar 2006 (endret) Jeg skal kjøpe tørketremmel. Det har jeg aldri hatt før og trenger derfor noen tips om hva jeg skal ta hensyn til når jeg velger. Modeller dere vil anbefale eller absolutt ikke anbfale? Her er litt om våre behov: * Vi er 2 voksne og en baby. * Har vaskekjeller med god plass. Trommel kan stå både i tårn eller alene. * Utlufting må skje til kondenstank eller via avløpsslange. (ut er ikke aktuelt da det står elektrisk avtrekksvifte i luftekanal i vegg) * Vaskekjeller er i kjeller, så vi hører ikke eventuelle alarmer fra maskinen. * Automatisk stopp, ved at maskinen måler restfuktigheten selv høres flott ut. Funker det? *Fornuftig prisnivå for en god maskin? Endret 20. februar 2006 av Snuppelure
Gjest Qlio Skrevet 20. februar 2006 #2 Skrevet 20. februar 2006 Vi har en AEG, her er fordelene: - tømmeslange (vannet går automatisk ut sammen med vaskevannet, står i tårn). - timer (du vet hvor lenge det er igjen til klærne er ferdige) - gradering av tørrhet i tøyet (funker strålende!)
Lizzie Skrevet 20. februar 2006 #3 Skrevet 20. februar 2006 Anbefaler en kondenstørketrommen med mulighet for avløpsslange så du ikke trenger å tømme vannbeholderen. Syns også det er bra med en som stopper når tøyet er tørt. Det sparer man mye energi på i lengden. Selv kjøpte vi en Siemens for 4 måneder siden og er strålende fornøyd med den! (Og babyen får såååå myke klær og håndklær!)
Snupsi79 Skrevet 20. februar 2006 #4 Skrevet 20. februar 2006 Anbefaler en kondenstørketrommen med mulighet for avløpsslange så du ikke trenger å tømme vannbeholderen. Syns også det er bra med en som stopper når tøyet er tørt. Det sparer man mye energi på i lengden. Selv kjøpte vi en Siemens for 4 måneder siden og er strålende fornøyd med den! (Og babyen får såååå myke klær og håndklær!) ← Enig Har selv en Bosch kondenstørketrommel som går på 5 året nå, aldri vært noe galt med den.
*Heidi* Skrevet 20. februar 2006 #5 Skrevet 20. februar 2006 dere som skryter av deres, hvilken pris ligger det sånn ca i?
Gjest Qlio Skrevet 21. februar 2006 #6 Skrevet 21. februar 2006 dere som skryter av deres, hvilken pris ligger det sånn ca i? ← 5.000 kr
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #7 Skrevet 21. februar 2006 Vi har en AEG, her er fordelene: - tømmeslange (vannet går automatisk ut sammen med vaskevannet, står i tårn). - timer (du vet hvor lenge det er igjen til klærne er ferdige) - gradering av tørrhet i tøyet (funker strålende!) ← Vet du hvilken modell det er slik at jeg kan sjekke litt. Skjønner at det re en AEG, men hvilken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå