AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #1 Del Skrevet 23. august 2024 Prøvde Microneedling for noen år siden. Det er noe av det mest smertefulle jeg har opplevd. Presset på med tårer. Har inntrykk av at det kjennes, men at det ikke skal være direkte vondt. Hva er din erfaring? Var jeg bare uheldig med behandler eller er det virkelig slik? Anonymkode: 76c32...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #2 Del Skrevet 23. august 2024 Hvis det er dype nåler (de som har mest effekt) så du blør litt.. da er det driiiit vondt. Men de korte nålene som kan brukes av hudpleiere (sykepleiere kan bruke de dypere), så gjør det ikke så veldig vondt. Da er man bare litt rød i noen dager. Tok dyp for første gang for noen måneder siden, det var helt forferdelig vondt. Men resultater var mye bedre! Vurderer å gjøre det igjen, men vegrer meg. Selv med bedøvelse var det jævlig. Anonymkode: ad8ad...005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #3 Del Skrevet 24. august 2024 Jeg var og tok dermapen nå, det gikk helt fint. Maskina bråker så mye at den overdøver nålestikkingen 😅 grua meg før timen, men det var så mye mindre vondt enn forventet. Anonymkode: 73222...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå