AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #1 Del Skrevet 23. august 2024 Kan noen trekke kort om forholdet mitt? 🩷Det vil si om man dere kan se om det blir giftemål, eventuelt når. Vi har hatt det turbulent en stund… Og om dere kan se noe om barn inni bildet. hva er lurt å gjøre angående karriere? tusentakk for de som eventuelt skulle ta seg bry🩷 Anonymkode: 402d2...c66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #2 Del Skrevet 23. august 2024 Jeg har blitt gjort oppmerksom på at det er flere norske tarotreadere på TikTok som tilbyr hjelp. Sjekk opp noen av dem så vil jeg tro at du får skikkelig hjelp og svar på dine spørsmål Anonymkode: 3b32f...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #3 Del Skrevet 24. august 2024 Tiktok er ingen seriøs plattform. Mange uerfarne der. Vil du ha det seriøst og ordentlig, må du betale. Her for eksempel: https://dinekspert.no/tarot-kort/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw1K-zBhBIEiwAWeCOFxSPY_ejrfsXjMwAumcqMhCOYkghZlOZBI5FkWR9e5-kvC8jQgLeKBoCDs0QAvD_BwE Anonymkode: 09be6...47c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #4 Del Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tiktok er ingen seriøs plattform. Mange uerfarne der. Vil du ha det seriøst og ordentlig, må du betale. Her for eksempel: https://dinekspert.no/tarot-kort/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw1K-zBhBIEiwAWeCOFxSPY_ejrfsXjMwAumcqMhCOYkghZlOZBI5FkWR9e5-kvC8jQgLeKBoCDs0QAvD_BwE Anonymkode: 09be6...47c Man kan mene mye om TikTok som plattform, men det betyr ikke at de som er der er useriøse Noen helt klart. Legger selv merke til hvem som er genuin og ikke. Det er vel like mye sjansespill å ta kontakt med dem som TikTok? På TikTok får du se arbeidet deres, hvem de er og hvordan de jobber 😊 Anonymkode: 3b32f...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå