AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #1 Skrevet 23. august 2024 Tok Mifegyn på onsdag, og 4 cytotec kl 06 idag tidlig. Jeg var forberedt på mye blødning, men har veldig helseangst og begynner å bli redd. Når kan jeg forvente at den verste blødningen gir seg? I hele dag har det vært som en enorm menstruasjonsblødning Anonymkode: a4c70...f24
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #2 Skrevet 23. august 2024 Jeg tok medisinsk abort på sykehuset, etter rundt 6-8 timer avtok det til "normal menstruasjonsblødning" for meg iallefall. Det må sies at jeg tok medisinsk abort pga. BO, så det var ikke noe foster som skulle støtes ut, det gir kanskje kraftigere blødning. Men ring kontaktnummeret du fikk og spør! Anonymkode: 82782...7fe
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #3 Skrevet 23. august 2024 Tok rundt 12t før det avtok for meg og gikk over til "vanlig" mens blødning. Er noe individuelt hvor lenge man blør både abort dagen og i ukene etter. Noen blør kun et par dager, andre i uker.. Anonymkode: a497f...0ee
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #4 Skrevet 23. august 2024 Kan blø godt spesielt den første dagen. Om du begynner å føle deg uvel/svimmel ville jeg tatt kontakt med sykehuset. Anonymkode: a2bec...17a
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #5 Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tok Mifegyn på onsdag, og 4 cytotec kl 06 idag tidlig. Jeg var forberedt på mye blødning, men har veldig helseangst og begynner å bli redd. Når kan jeg forvente at den verste blødningen gir seg? I hele dag har det vært som en enorm menstruasjonsblødning Anonymkode: a4c70...f24 Startet du å blø av mifegyn også? Anonymkode: 66848...db3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå