AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #1 Skrevet 23. august 2024 Snakket med venninne om dette fenomenet i går. Er det egentlig noen som i det hele tatt innrømmer framfor partner at de har vært utro, enten emosjonelt eller seksuelt med noen andre? Ei venninne hadde sterke mistanker om at mannen hennes var utro med ei fra jobb, men selv om bevisene ble mange nektet han.. Han nektet og nektet, men hun visste. Ble nesten flaut til slutt! Faren til exen var utro bak ryggen til moren i 6 år, og etter mange bevis og tilogmed melding fra elskeren/fruen om at de hadde et forhold så nektet han.. Går de fleste menn rundt og aldri innrømmer det? Hva tenker dere at dette gjør med kvinnen. Når man vet, så vet man! Anonymkode: b49fb...11f
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #2 Skrevet 23. august 2024 Er det ikke bedre å legge kortene på bordet? Framfor å lyve til seg selv, familie og barn? Det er nesten styggere å lyve synes jeg, enn å være utro i det lange løp fordi personen som blir utsatt for det begynner å tvile på egen bevissthet til slutt. Det kan bli så stygt at noen blir psykisk syke. Jeg er mer på den siden at når man vet, så vet man og man kommer ingen vei med å nekte. Anonymkode: b49fb...11f 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #3 Skrevet 23. august 2024 Hvorfor tror du det bare er menn som ikke innrømmer utroskap? Anonymkode: e6d9d...a2a
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #4 Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Snakket med venninne om dette fenomenet i går. Er det egentlig noen som i det hele tatt innrømmer framfor partner at de har vært utro, enten emosjonelt eller seksuelt med noen andre? Ei venninne hadde sterke mistanker om at mannen hennes var utro med ei fra jobb, men selv om bevisene ble mange nektet han.. Han nektet og nektet, men hun visste. Ble nesten flaut til slutt! Faren til exen var utro bak ryggen til moren i 6 år, og etter mange bevis og tilogmed melding fra elskeren/fruen om at de hadde et forhold så nektet han.. Går de fleste menn rundt og aldri innrømmer det? Hva tenker dere at dette gjør med kvinnen. Når man vet, så vet man! Anonymkode: b49fb...11f Tror du trenger å realitetsorientere deg litt, kvinner er +/- like mye utro som menn, og du hører heller ikke noe om at de innrømmer sin utroskap. Anonymkode: 95964...538
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #5 Skrevet 23. august 2024 Jeg tenker at de med såpass høy moral at de ville fortalt om utroskapen av eget iniativ, de har såpass høy moral at de ikke hadde vært utro (unntak finnes selvsagt). Eksen min var typisk sånn som klaget på andre folks umoral. Fortalte hvor fryktelig gjort det var da det ble brudd hos et vennepar av oss pga at mannen hadde vært utro. Så blir det brudd mellom oss noen år senere. Han fikk fort en ny dame. Hun kunne fortelle at de hadde vært sammen et halvt år før bruddet vårt. Jeg fikk også se bevis (bilder og meldinger de hadde utvekslet seg i mellom). Han blånektet på tross av disse bevisene. Han kom ikke med noe forklaring, bare blånektet. Det ble senere slutt mellom dem pga at han var utro... Han blånektet selvsagt 😛 Anonymkode: b9da9...65f
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #6 Skrevet 23. august 2024 Ja, mannen min kom panisk inn en morgen etter å ha hvert ute hele natten. Han gråt og la seg langflat. Han har brukt av alle sin tid på å fikse dette og aldri klandret meg på noen måte uansett hva jeg har spurt om eller stilt som krav i en tidsbegrenset periode. 2 år etter stoler jeg like mye på denne mannen. Han ga meg aldri noen grunn til å tvile. Mrn han veit klart og tydelig at skjer det igjen så er det over. Anonymkode: 89513...35a
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #7 Skrevet 23. august 2024 Jeg var utro i fylla, innrømmet det for kjæresten så fort jeg våknet, flyttet ut i løpet av et par måneder. Han ville gjerne legge det bak seg og prøve videre, men jeg ville ikke fortsette i et forhold der jeg såret noen så dypt og skammet meg. Han er nå lykkelig med kone og barn, og jeg er så glad på deres vegne. Han lever et bedre liv nå og fortjener det. Anonymkode: f0691...bbd
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #8 Skrevet 23. august 2024 De fleste jeg vet om som har vært utro innrømmer det jo til slutt, det blir jo bare for dumt etter et visst punkt. Jeg vet bare om et par som har innrømmet det av seg selv, men da var det fordi de valgte å bryte, og la da kortene på bordet samtidig. De som nekter har nok et visst håp om å fremdeles slippe unna med det. Anonymkode: d7139...c4d
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #9 Skrevet 24. august 2024 Faren min var utro mot moren min i mange år. Nekter fortsatt selv om han er sammen med dama han var utro med, og han nekter fortsatt selv om hun bodde i huset hans mens han var gift med moren min. (Han bodde i utlandet om vinteren pga jobb) Det er nå 15 år siden. Alle vet, men han sier han sier han ikke har gjort noe galt….. Ja, det er flaut! Anonymkode: b49fb...11f
Irak Skrevet 24. august 2024 #10 Skrevet 24. august 2024 (endret) Når jeg var 16 år så var min aller første kjæreste utro mot meg. Det var ganske stygt. Var med ei jente som latet som om hun var min beste venninne. Så hun brukte meg for å komme nærmere han. Han innrømmet dette på min bursdag. Det var fryktelig vondt, og jeg prøvde å glemme selv om jeg tilga han. Det gikk veldig dårlig. Endte med at jeg var utro selv. Ikke for å hevne meg, men jeg ble så utrolig usikker på meg selv...Så forholdet tok slutt etter syv år. Man kan tilgi, men ikke glemme... Da jeg ble sammen med han jeg giftet meg med, så ble vi enige om at om en av oss var utro, så var det kroken på døra. Jeg holdt det løftet, men jeg mistenker at det gjorde ikke han. Han har aldri innrømmet det, men jeg husker det var en dame som kom med en kopp til han der det stod: "I'm dark, warm and delicious in the morning" 🤮🤮🤮. Jeg var blind av kjærlighet til han, og dum som et nek dessverre 🙄. Vannvittig naiv og godtroende. Så etter bruddet havnet jeg tre år i terapi stolen, og det var helt nødvendig, for han fikk meg til å tvile så mye på meg selv at jeg ble selvdestruktiv rett og slett.... Først nå vil han ha hjelp, og det er bra syns jeg. Så jeg fikk en tlf fra ATV (alternativ til vold), for dem ville snakke med meg siden jeg var den som kjente han best mente de på. Vi var gift i 15 år. Så det kjennes som en slags oppreisning på en måte.... Angående emosjonell utroskap så vet jeg faktisk ikke. Har ingen erfaring med det. Håper jeg selv hadde merket det om jeg hadde vært i et forhold/samboer. Sexting ser jeg på som emosjonell utroskap. Sex som humor har jeg mye av, og det er det også mye av i media, samt at det fort kan bli mange morsomme/pinlige samtaler om man er like ensporet 😂. Så det er mange perspektiver her. Alt er ikke svart/hvitt... Endret 24. august 2024 av Irak
Irak Skrevet 24. august 2024 #11 Skrevet 24. august 2024 Irak skrev (13 minutter siden): Når jeg var 16 år så var min aller første kjæreste utro mot meg. Det var ganske stygt. Var med ei jente som latet som om hun var min beste venninne. Så hun brukte meg for å komme nærmere han. Han innrømmet dette på min bursdag. Det var fryktelig vondt, og jeg prøvde å glemme selv om jeg tilga han. Det gikk veldig dårlig. Endte med at jeg var utro selv. Ikke for å hevne meg, men jeg ble så utrolig usikker på meg selv...Så forholdet tok slutt etter syv år. Man kan tilgi, men ikke glemme... Da jeg ble sammen med han jeg giftet meg med, så ble vi enige om at om en av oss var utro, så var det kroken på døra. Jeg holdt det løftet, men jeg mistenker at det gjorde ikke han. Han har aldri innrømmet det, men jeg husker det var en dame som kom med en kopp til han der det stod: "I'm dark, warm and delicious in the morning" 🤮🤮🤮. Jeg var blind av kjærlighet til han, og dum som et nek dessverre 🙄. Vannvittig naiv og godtroende. Så etter bruddet havnet jeg tre år i terapi stolen, og det var helt nødvendig, for han fikk meg til å tvile så mye på meg selv at jeg ble selvdestruktiv rett og slett.... Først nå vil han ha hjelp, og det er bra syns jeg. Så jeg fikk en tlf fra ATV (alternativ til vold), for dem ville snakke med meg siden jeg var den som kjente han best mente de på. Vi var gift i 15 år. Så det kjennes som en slags oppreisning på en måte.... Angående emosjonell utroskap så vet jeg faktisk ikke. Har ingen erfaring med det. Håper jeg selv hadde merket det om jeg hadde vært i et forhold/samboer. Sexting ser jeg på som emosjonell utroskap. Sex som humor har jeg mye av, og det er det også mye av i media, samt at det fort kan bli mange morsomme/pinlige samtaler om man er like ensporet 😂. Så det er mange perspektiver her. Alt er ikke svart/hvitt... I mitt tilfelle så innrømmet jeg, og la kortene på bordet med en eneste gang. Jeg får rett og slett vondt inni meg, så jeg hverken klarer eller vil juge.... Jeg tenker slik at "Ærlighet varer lengst, selv om den ikke gagner meg selv".
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #12 Skrevet 24. august 2024 Irak skrev (3 minutter siden): I mitt tilfelle så innrømmet jeg, og la kortene på bordet med en eneste gang. Jeg får rett og slett vondt inni meg, så jeg hverken klarer eller vil juge.... Jeg tenker slik at "Ærlighet varer lengst, selv om den ikke gagner meg selv". Så først er du utro, deretter bruker du personen som en emosjonell tampong for å få utløp for de vonde følelsene dine? Hvis man først er utro så kan man i det minste eie det, og holde det for seg selv. Anonymkode: d321e...309
Irak Skrevet 24. august 2024 #13 Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så først er du utro, deretter bruker du personen som en emosjonell tampong for å få utløp for de vonde følelsene dine? Hvis man først er utro så kan man i det minste eie det, og holde det for seg selv. Anonymkode: d321e...309 Altså vi gikk fra hverandre pga dette. Hva du mener er faktisk irrelevant for meg. Jeg bare deler min erfaring. Jeg og min tidligere ungdomskjæreste har en vennskapelig tone idag, og det er det som betyr noe for meg... Å erkjenne noe man har gjort galt, ser ikke jeg på som å bruke den andre som en emosjonell tampong...Men hey hvis du vil dømme meg for en handling jeg begikk da jeg var veldig veldig ung, så vær så god. Det bryr ikke jeg meg noe om. Jeg er veldig trygg på meg selv, så det går bra 💛. Man må fortsatt håndtere sine egne følelser rundt det. Jeg står for det jeg har gjort, og jeg er langt ifra feig. Så har jeg lært av mine feil. Ingen er feilfrie... Man lærer så lenge man lever ❤️.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #14 Skrevet 24. august 2024 Var utro og la alt på bordet . Levde i ett forhold med fysisk vold og det ble "redningen" for å komme bort. Anonymkode: 2bd42...639
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #15 Skrevet 24. august 2024 Min beste venninne var utro og valgte å holde munn om det. Mannen hadde nulltoleranse for utroskap og hun visste det ville bli kroken på døra. De hadde i tillegg to små barn som ville fått livet og tryggheten sin revet i fillebiter om hun fortalte, så hun lot vær. Så i dette tilfellet forstår jeg henne veldig godt, og i mange tilfeller tror jeg at det rette og minst egoistiske å gjøre, er å holde pent kjeft. Anonymkode: 085c3...c12 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå