Gå til innhold

Ser de samme bilskilt-bokstavene som eksen har, hver eneste dag, flere ganger om dagen....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ble slutt med kjæresten for 4 uker siden. Det føles som om det ikke er over, men uavklart, for vi er veldig glad i hverandre. handler om omstendigheter som er vanskelige å håndtere. Nå har jeg valgt no contact .....det som er rart er at jeg har bedt om tegn på hva jeg skal gjøre videre. Eksen har en litt sjelden kombinasjon på bilskiltet sitt. Her jeg bor er det vanlig at de fleste biler begynner med en spesiell bokstav, feks R. Mens han har feks YT....

Nå har det seg sånn at jeg ser disse bokstavene på andre bilskilt HELE tiden. Det er helt spesielt, på grensen til at jeg blir skikkelig satt ut. I tillegg ser jeg samme bil som han hele tiden. 

Hva ville dere tenkt? Er det et tegn på noe? en påminnelse om min eks på et vis? noen sier at det betyr vi tenker på hverandre....

Hva tenker dere? 

Anonymkode: f1ef3...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Det ble slutt med kjæresten for 4 uker siden. Det føles som om det ikke er over, men uavklart, for vi er veldig glad i hverandre. handler om omstendigheter som er vanskelige å håndtere. Nå har jeg valgt no contact .....det som er rart er at jeg har bedt om tegn på hva jeg skal gjøre videre. Eksen har en litt sjelden kombinasjon på bilskiltet sitt. Her jeg bor er det vanlig at de fleste biler begynner med en spesiell bokstav, feks R. Mens han har feks YT....

Nå har det seg sånn at jeg ser disse bokstavene på andre bilskilt HELE tiden. Det er helt spesielt, på grensen til at jeg blir skikkelig satt ut. I tillegg ser jeg samme bil som han hele tiden. 

Hva ville dere tenkt? Er det et tegn på noe? en påminnelse om min eks på et vis? noen sier at det betyr vi tenker på hverandre....

Hva tenker dere? 

Anonymkode: f1ef3...9d2

Hvor mange bilskilt ser du totalt, tror du - som du ikke tenker over i det hele tatt?! Dette har selvfølgelig ingen annen sammenheng enn at du legger merke til akkurat dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler om det samme som skjer når du tenker på klippe håret drastisk eller kjøpe deg nye sko. Plutselig ser du mange artige hårklipp og freshe sko (eller mislykka frisyrer og utgåtte joggesko). Du ser det du tenker på. 😊

Anonymkode: d8162...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...