AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #41 Del Skrevet 29. august 2024 Hateridioter skrev (På 25.8.2024 den 20.56): Jeg kjøper klær jeg liker uavhengig av merke, så hvis jeg finner klær fra Jean Paul jeg liker kjøper jeg dem. Enkelt og greit. Samme her. Jeg har noen plagg derifra. Men jeg regner det som ordinære kjøp, det er ikke noe spesielt med det merket. Heller ikke noe spesielt god kvalitet. Anonymkode: dc31d...231 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #42 Del Skrevet 30. august 2024 fru Alving skrev (På 24.8.2024 den 19.55): Synes Match butikkene og Jean Paul er skikkelig kjærringklær. Er det bare meg eller? Og jeg er over 50 så sånn sett midt i målgruppa. Når jeg ser inn der de korte linkjolene de har så mye av, å det er så innmari kjærring. Synes hele den butikken er skikkelig stusselig. prisen er ok den og ja da de har slg hele tiden. Men stilen skriker kjeeedelig. Odila printet kjole Forever Blue | MATCH nettbutikk (matchfashion.no) Vanda kjole Forever Blue | MATCH nettbutikk (matchfashion.no) Synes de har fint i butikken jeg, mye annet enn akkurat de tostugge kjolene der Anonymkode: 777f6...095 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #43 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (På 25.8.2024 den 11.20): JP er et lavstatus merke. De som kjøper det tror det er merkevarer, mens det egentlig er som å kjøpe klær på hm eller cubus. Gensere med JP skrevet stort over hele brystet er noe av det mest harrye jeg ser. jeg vil mye heller ha plaine klær fra hm og Cubus uten logo fremfor noe dom helst med JP logo på. Anonymkode: a19a1...db4 😂 dummeste jeg har hørt Anonymkode: 777f6...095 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå