AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #1 Del Skrevet 23. august 2024 Hvordan ser du på dette merket? Vet det var populært for noen år tilbake. Anonymkode: 4ec2d...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #2 Del Skrevet 23. august 2024 Nei takk Anonymkode: 87203...cd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #3 Del Skrevet 23. august 2024 Dårlig kvalitet Anonymkode: d72e7...61e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #4 Del Skrevet 23. august 2024 Ha er en del greie ting, men det er lenge siden jeg har kjøpt noe av det. Synes prisen har økt altfor mye de siste par årene. Anonymkode: fe723...422 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #5 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ha er en del greie ting, men det er lenge siden jeg har kjøpt noe av det. Synes prisen har økt altfor mye de siste par årene. Anonymkode: fe723...422 Ja, det gjelder vel alt. Men har plutselig lagt merke til ungdommer med dette merket, og lurte derfor på om var populært igjen. Trodde det var blitt et litt voksen dame merke. Husker alle skulle ha parfymen når jeg var yngre. Anonymkode: 4ec2d...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #6 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dårlig kvalitet Anonymkode: d72e7...61e Fullstendig feil. Har massevis av med Jean Paul klær og de holder vask etter vask år etter år uten noe problem. Men herper du klærne dine, uansett merke, så blir de fortere i det du kaller av dårlig kvalitet. Men da er det din bruk og vask og ikke kvaliteten det er noe feil med. (Noen tshorter for noen pr siden de var av «vaskefillekvalitet»). Gjelder både dame og herreklærne til Jean Paul. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ha er en del greie ting, men det er lenge siden jeg har kjøpt noe av det. Synes prisen har økt altfor mye de siste par årene. Anonymkode: fe723...422 Kjøper mest når de har salg, eller medlemsdager med 30%. Jean Paul kan brukes av alle aldersgrupper. Kvaliteten og passformen er dog betydelig bedre enn Cubus, Lindex, HM og andre billigbutikker som egentlig er like dyre som Matchfashion.no AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det gjelder vel alt. Men har plutselig lagt merke til ungdommer med dette merket, og lurte derfor på om var populært igjen. Trodde det var blitt et litt voksen dame merke. Husker alle skulle ha parfymen når jeg var yngre. Anonymkode: 4ec2d...843 Anonymkode: df6c7...4cf 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #7 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det gjelder vel alt. Men har plutselig lagt merke til ungdommer med dette merket, og lurte derfor på om var populært igjen. Trodde det var blitt et litt voksen dame merke. Husker alle skulle ha parfymen når jeg var yngre. Anonymkode: 4ec2d...843 18-åringen min har likt Jean Paul i flere år, da t-skjorter og gensere. Både han og 14-åringen elsker vinterjakkene derifra. Anonymkode: fe723...422 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #8 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Fullstendig feil. Har massevis av med Jean Paul klær og de holder vask etter vask år etter år uten noe problem. Men herper du klærne dine, uansett merke, så blir de fortere i det du kaller av dårlig kvalitet. Men da er det din bruk og vask og ikke kvaliteten det er noe feil med. (Noen tshorter for noen pr siden de var av «vaskefillekvalitet»). Gjelder både dame og herreklærne til Jean Paul. Kjøper mest når de har salg, eller medlemsdager med 30%. Jean Paul kan brukes av alle aldersgrupper. Kvaliteten og passformen er dog betydelig bedre enn Cubus, Lindex, HM og andre billigbutikker som egentlig er like dyre som Matchfashion.no Anonymkode: df6c7...4cf Er det feil at min opplevelse av Jean Paul klær er at det er dårlig kvalitet (ut fra prisen)? Kjøpte en dyr jakke derfra hvor glidelåsen gikk i stykker med en gang. En genser som fikk hull (!) i seg. Har erfaring med alt fra sko, t shirts osv. På t-skjortene så har logoen falt av og revnet. Så jeg er ikke imponert. Mannen har også klær fra samme merke, og med lik erfaring. Mulig vi har vært veldig uheldige, men min erfaring er at mange rimeligere klær holder lenger og at merker i samme prisklasse er bedre. Går man enda litt opp i pris får man ordentlig kvalitet. Synes dessuten det har blitt et merke for eldre kontra på 2000 tallet da alle unge skulle ha det. Mulig trenden har snudd nå. Ps: jeg er forsiktig med sakene mine, og "herper" ikke klærne mine. Anonymkode: d72e7...61e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #9 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hvordan ser du på dette merket? Vet det var populært for noen år tilbake. Anonymkode: 4ec2d...843 Etter at de ble woke var merket dødt for min del. Husker de hadde en modell som sa det var 2 kjønn, og ble ingen flere oppdrag på modellen, og de gikk sterkt ut og sa seg helt uenig i modellen og han representerte ikke deres ståsted. Som jo bare er tull, de har fortsatt bare gutte og jenteklær, selvsagt, men de vil virtue signale og fremstå woke, for profitt.... Reklamene deres har også veldig påfallende/untaurlige "mangfold" elementer bevisst lagt inn, som virker veldig desperat. Om det var naturlig er det greit for meg, men det er veldig påtvunget og da blir det bare falskt hele greia. Ikke noe for meg det merket, men Woke er jo trendy så for all del.... Anonymkode: 8557a...94d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #10 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kjøpte en dyr jakke derfra hvor glidelåsen gikk i stykker med en gang. En genser som fikk hull (!) i seg. Har erfaring med alt fra sko, t shirts osv. På t-skjortene så har logoen falt av og revnet. Så jeg er ikke imponert. Mannen har også klær fra samme merke, og med lik erfaring. Har jobbet med Jean Paul i mange år og vi har minimalt med reklamasjoner. Ødelagt glidelås har jeg opplevd en eller to ganger. De fleste som har reklamert på dårlig glidelås har plagg glidelås som går begge veier og ikke skjønner hvordan de bruker den. Har aldri opplevd at logo faller av eller revner på t-skjorter, hull har som regel hatt en enkel forklaring. Men du skulle tatt plaggene med tilbake til der du kjøpte de, vi er som regel ikke vanskelig på reklamasjoner. Anonymkode: fe723...422 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 23. august 2024 #11 Del Skrevet 23. august 2024 Har brukt Jean Paul i mange år og er fornøyd. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 23. august 2024 #12 Del Skrevet 23. august 2024 Klassiske plagg, helt greit... har gensere som er mange år gamle og også noen jakker som har vart lenge. Er ikke favorittmerket, men helt ok - stilmessig. Har ingenting å utsette på kvaliteten egentlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 23. august 2024 #13 Del Skrevet 23. august 2024 Jeg har fått noen Jean Paul gensere i gave, og de har holdt helt greit, og kvaliteten har vært bra. Ikke noe jeg ville kjøpt selv, men det er fordi jeg har en annen stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #14 Del Skrevet 23. august 2024 Er heller ikke imponert over kvaliteten; har en cardigan derfra som har raknet både i sømmen under armen og ved merkelappen i nakken etter få gangers bruk. Krympet har den også gjort, enda den bare har blitt vasket på finvaskprogram etter alle kunstens regler. Anonymkode: 5367b...dcd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 23. august 2024 #15 Del Skrevet 23. august 2024 Har flere plagg fra Jean Paul ^^, Kjøper også skotøy (tøfler og sommersko) derfra og de varer i hvert fall i 4 år før de må hives. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #16 Del Skrevet 23. august 2024 Har endel fra Jens Pål som jeg kaller det, kjøpt på salg. Syntes full prisen er litt stiv til hva man får. Kvaliteten er helt ok. Spesielt jakkene har god kvalitet. Kjøper dog ikke plagg med logoen synlig. Men det gjør jeg aldri uansett hvilket merke det er. Anonymkode: 8a52d...c28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #17 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Er det feil at min opplevelse av Jean Paul klær er at det er dårlig kvalitet (ut fra prisen)? Kjøpte en dyr jakke derfra hvor glidelåsen gikk i stykker med en gang. En genser som fikk hull (!) i seg. Har erfaring med alt fra sko, t shirts osv. På t-skjortene så har logoen falt av og revnet. Så jeg er ikke imponert. Mannen har også klær fra samme merke, og med lik erfaring. Mulig vi har vært veldig uheldige, men min erfaring er at mange rimeligere klær holder lenger og at merker i samme prisklasse er bedre. Går man enda litt opp i pris får man ordentlig kvalitet. Synes dessuten det har blitt et merke for eldre kontra på 2000 tallet da alle unge skulle ha det. Mulig trenden har snudd nå. Ps: jeg er forsiktig med sakene mine, og "herper" ikke klærne mine. Anonymkode: d72e7...61e Hvor mange jakker vi pr nå har i huset av Jean Paul og hvor mange vi har hatt det er ikke få, over 20 stk. og jeg har aldri opplevd at et eneste glidelås har blitt ødelagt. Sko har vi og rimelig mange par av, uten å ha problemer med noen av dem. Ryker et glidelås, en genser rakner i sømmen, så er det reklamasjon, med mindre du herjer voldsomt med både klærne og glidelåsene? Reklamasjon er Matchfashion og Matchbutikkene veldig gode på. De bytter der de ikke klarer å fikse med å sende til skredderen. Faller logoen av på tshorter så er de enten vasket på for høy temperatur, eller tøyet er strukket for mye. Logoene er limt på, nå har de små messing skilt der logoen står, og disse er sydd på. Jeg er ikke så opptatt av å flashe logoer, så disse klipper jeg lett av. Å være uheldig med så mange klesplagg hos en person, tyder mer på at klærne blir behandlet feil enn at kvaliteten er dårlig. Og når du heller ikke har sendt eller tatt tøyet tilbake til utsalgsstedet så får du heller ikke vurdert om din opplevelse av kvaliteten er dårlig, og selger av Jean Paul får heller ikke mulighet til å rette opp, dersom dette er en sak om dårlig kvalitet. Nettopp fordi kvaliteten er god, kjøpte jeg i vinter en dunkåpe til kr. 5 999. Hos Jean Paul, så jeg slapp å gå og fryse. Og den er brukt mye. Anonymkode: df6c7...4cf 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #18 Del Skrevet 23. august 2024 Synes jakkene er gode, har både vinterparkas og en lang høstjakke (vann/vindtett) som jeg har hatt i mange år og er like fine. Anonymkode: 18645...3bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #19 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, det gjelder vel alt. Men har plutselig lagt merke til ungdommer med dette merket, og lurte derfor på om var populært igjen. Trodde det var blitt et litt voksen dame merke. Husker alle skulle ha parfymen når jeg var yngre. Anonymkode: 4ec2d...843 Parfymene til Jean Paul Gaultier har ingenting med klærne fra Jean Paul å gjøre. To vidt forskjellige merker. For tror ikke klesmerket Jean Paul har hatt noen egen parfyme? Har de det beklager jeg. Men vet mange trodde Jean Paul og Jean Paul Gaultier var det samme på 2000-tallet da den parfymen formet som en kvinnekropp var så populær. Jeg jobbet på lageret til Voice tidlig på 2000-tallet da Jean Paul-klærne var veldig populære. Allerede da var de ganske dyre for hva slags kvalitet man får. Jeg har aldri hatt noen jakke derfra, men har en singlet og en t-skjorte som jeg har hatt i sikkert 15 år. Jeg ser også på Jean Paul som et godt voksen dame/mann-merke. Jeg har passert 40 og kunne aldri gått med de klærne der. Men mamma på over 70 liker dem. Anonymkode: e58a5...d30 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #20 Del Skrevet 23. august 2024 Jeg ser på Jean Paul som et merke for voksne, men jeg synes ikke det retter seg mot 70-åringer, liksom. Jeg har fylt 50 selv, så jeg er sikkert innafor målgruppa, men jeg har kollegaer i 30-årene som også bruker klær fra Jean Paul: i alle fall på jobb. Min erfaring er at klærne har god kvalitet i forhold til prisen. Klærne er jo ikke SÅ mye dyrere enn HM, KappAhl, Lindex osv, men de holder veldig mye bedre. Pluss at Match-butikkene gjerne har jevnlige salg, og da kommer de i alle fall greit ut prismessig. En annen fordel er at mye av klærne har en nøytral stil som holder i flere sesonger, og de har en del basisplagg. Man kan fint ha flere Jean Paul-plagg i en kapselgarderobe. Anonymkode: 79de7...0db 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå