AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #1 Skrevet 23. august 2024 Jobber i akuttmottak, og jeg ser stadig overdoser og rusmisbrukere som overlever dette gang på gang. Jeg har alltid vært redd for å se min nære havne der, og til tider forventet at hen en dag skulle havne der. Hen overlevde ikke sin første overdose, og jeg blander mellom sorg og sinne. Jeg er redd for at alt jeg kommer til å kjenne når jeg behandler rusmisbrukere når jeg kommer tilbake, er sinne, og minne om at min ikke overlevde. Jeg er redd det kommer til å prege hvordan jeg fungerer ovenfor denne gruppen... Har noen noen erfaringer med dette?... Anonymkode: ab9b7...057
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #2 Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jobber i akuttmottak, og jeg ser stadig overdoser og rusmisbrukere som overlever dette gang på gang. Jeg har alltid vært redd for å se min nære havne der, og til tider forventet at hen en dag skulle havne der. Hen overlevde ikke sin første overdose, og jeg blander mellom sorg og sinne. Jeg er redd for at alt jeg kommer til å kjenne når jeg behandler rusmisbrukere når jeg kommer tilbake, er sinne, og minne om at min ikke overlevde. Jeg er redd det kommer til å prege hvordan jeg fungerer ovenfor denne gruppen... Har noen noen erfaringer med dette?... Anonymkode: ab9b7...057 Så ber du om omplassering en periode, inntil du klarer å skille mellom å være på jobb og å være privat. Anonymkode: 599a3...257 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå