Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne ble stengt… så jeg må legge ut igjen.

Jeg forelsker meg nesten alltid i noen som er feil for meg. Denne gangen kunne det vært riktig, men han er bundet til noen andre.. Derfor er det feil. 😒 Og så tror jeg det skal gå over, men det skjer liksom aldri 😞 Iallefall ikke enda. Det har gått kjempelang tid, og jeg holder meg unna, og så dukker de samme følelsene opp når vi møtes igjen.  

Og nå skal han gifte seg, og det er jo fantastisk egentlig. Likevel så kjenner jeg at jeg ikke klarer å akseptere det, og det er så utrolig kjipt, samtidig så er jo dette lykke for han. Og jeg er jo glad for det.. Jeg har så lyst til å kutte kontakten, gi og med at følelsene hele tiden kommer tilbake. Det har gått veldig langt tid, og når jeg skyver det bort så har jeg det bedre.. Og så møtes vi og da kommer følelsene og håpet igjen. 

Men midt oppi alt så er sorgen stor. Jeg har bare lyst til å gi opp og kutte han ut, men så er han en god venn da og blir lei seg😞 Og jeg vil jo egentlig lkke såre han heller. Noen med liknende følelser?  Eller som opplevde at de gikk over… Jeg vil egentlig bare høre at det går over og at jeg ikke er en sånn mannetjuv…

Anonymkode: 96f09...427

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil i allefall være en god venn tror jeg…😅 Men jeg får det egentlig ikke til å fungere bra

Skrevet

Da tar du avstand. Enkelt og greit . Funker dårlig for deg dette. 

Anonymkode: 0ba71...8c3

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Da tar du avstand. Enkelt og greit . Funker dårlig for deg dette. 

Anonymkode: 0ba71...8c3

Jah🥲 Jeg sier også det til meg selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...