Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

EDIT  Ser at det stort sett er negative tilbakemeldinger her, noe som er helt greit. Tenker at jeg legger dette dødt og ikke kontakter henne . Takk for tilbakemeldinger 😇

Endret av Manngjest40
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun hadde sikkert satt pris på unnskyld, men det skinner vel igjennom at du ønsker å bli sammen igjen. Det er det ikke sikkert hun vil. 

Jeg hadde nok ikke etter 3 år selv vært så interessert i unnskyldning, men mulig hun tenker annerledes 

Anonymkode: 64fa3...b92

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Gjest takinova
Skrevet

Du har vel ikke mye kontakt med henne om du ikke engang vet hva sivilstatusen hennes er. 

Jeg ville lagt det bak meg og gått videre - med mindre du gjør et forsøk på å bli sammen igjen. I så fall kan du starte med å skrive et håndskrevet brev til henne hvor du forklarer deg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun hadde sikkert satt pris på unnskyld, men det skinner vel igjennom at du ønsker å bli sammen igjen. Det er det ikke sikkert hun vil. 

Jeg hadde nok ikke etter 3 år selv vært så interessert i unnskyldning, men mulig hun tenker annerledes 

Anonymkode: 64fa3...b92

Takk for svar 😊 Ja det er jo problemet , jeg vet ikke om hun ville ønsket en beklagelse eller ikke . Ja jeg skulle nok ønske at vi ble sammen igjen , men jeg kan ikke annet enn å si at jeg vet dette ikke er realistisk , så det er ikke derfor jeg vil beklage 

Skrevet
takinova skrev (2 minutter siden):

Du har vel ikke mye kontakt med henne om du ikke engang vet hva sivilstatusen hennes er. 

Vi har ingen kontakt nei

Skrevet
takinova skrev (3 minutter siden):

I så fall kan du starte med å skrive et håndskrevet brev til henne hvor du forklarer deg.

Hvordan hadde du reagert på noe slikt ? Jeg mener ikke om du hadde tatt vedkommende tilbake , men hvordan du hadde reagert på å få en beklagelse ☺️

Skrevet

Skjønner, men jeg personlig har ingen ønske om at en eks jeg var sammen med for 3 år siden kommer med en beklagelse og jeg har heller ingen interesse av at han vil ha meg tilbake. 3 år er lenge, hun har nok kommet seg videre uansett om hun er singel eller i et forhold. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest takinova
Skrevet
Manngjest40 skrev (Akkurat nå):

Hvordan hadde du reagert på noe slikt ? Jeg mener ikke om du hadde tatt vedkommende tilbake , men hvordan du hadde reagert på å få en beklagelse ☺️

Det ville vel satt i gang masse tankeprosesser - derfor mener jeg du kun skal gjøre det om du ønsker å bli sammen igjen. Hvis ikke har hun det best uten å vite noe. Da gjør du det kun for egen del og det er jo egoistisk.

Skrevet
takinova skrev (1 minutt siden):

Det ville vel satt i gang masse tankeprosesser - derfor mener jeg du kun skal gjøre det om du ønsker å bli sammen igjen. Hvis ikke har hun det best uten å vite noe. Da gjør du det kun for egen del og det er jo egoistisk.

Så all in or nothing ? 😄

Skrevet
miSs. skrev (4 minutter siden):

Skjønner, men jeg personlig har ingen ønske om at en eks jeg var sammen med for 3 år siden kommer med en beklagelse og jeg har heller ingen interesse av at han vil ha meg tilbake. 3 år er lenge, hun har nok kommet seg videre uansett om hun er singel eller i et forhold. 

Det er et helt fair poeng , og det er derfor jeg skriver innpå her, for å få litt input fra forskjellige folk. Takk for svar  😊

• Hjerte 1
Skrevet

Hadde ikke vært intr I noe som helst fra din kant. 

Anonymkode: b4f29...66a

• Liker 2
Gjest takinova
Skrevet
Manngjest40 skrev (11 minutter siden):

Så all in or nothing ? 😄

Helst nothing, tror jeg 😉

Skrevet
takinova skrev (5 minutter siden):

Helst nothing, tror jeg 😉

Fair enough 

Skrevet

Hadde hatt null interesse i dette. Etter 3 år er jeg ferdig med dette for lengst. Ønsker mine ekser alt godt, men bryr meg lite. Hadde tenkt at dette kun er for at du vil lette din samvittighet. Og har ikke noe ønske om å bli sammen igjen etter 3 år. Og spesielt ikke etter noe sånt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes du skal la henne være i fred . Hun kan ha gått videre i livet med nytt forhold. Da må ikke du komme inn på sidelinja og blande deg inn. Da gjør du vondt værre. Har du problemer med fortiden så snakk heller med noen som står deg nær nå.

• Liker 1
Skrevet

TS her . Ser at det stort sett er negative tilbakemeldinger her, noe som er helt greit. Tenker at jeg legger dette dødt og ikke kontakter henne . Takk for tilbakemeldinger 😇

• Liker 1
Skrevet
Manngjest40 skrev (2 minutter siden):

TS her . Ser at det stort sett er negative tilbakemeldinger her, noe som er helt greit. Tenker at jeg legger dette dødt og ikke kontakter henne . Takk for tilbakemeldinger 😇

Detter noe annet hvis dere på ekte møtes tilfeldigvis og det er mulighet for en prat. (Ikke i fylla)

Anonymkode: b4f29...66a

Skrevet

Selv om jeg og flere andre her inne ikke kunne tenkt oss en unnskyldning eller har noe ønske om å gjenoppta et slags forhold så betyr ikke det at hun ikke er interessert.

Det du kan gjøre som ikke vil virke invaderende og masete er å skrive et ærlig og oppriktig brev der du forklarer hva som gjorde at ting ble som de ble og så skriver du at du overhodet ikke forventer at hun ønsker noe mer kontakt men at du er her om hun skulle ønske det, noe sånt.

Om dette er noe som vil bli tatt godt i mot spørs jo mye på hva slags person hun er og om hun er i forhold. Jeg er og veldig snill og grei, men jeg er ikke dum så for meg ville jo løpet vært kjørt men vi er ikke alle sånn. Ikke at hun nødvendigvis er dum altså, men at hun er mer den tilgivende typen, det er ikke jeg.

Anonymkode: c69df...447

• Liker 2
Skrevet

Jeg husker jeg fikk beklagelse fra en eks mange år etter. Synes egentlig det var fint! Han sendte en sms. Hadde ingen intensjoner om å bli sammen med meg igjen og jeg var ferdig med ham. Men satte faktisk pris på meldingen. Men vi alle er forskjellig og vanskelig vite på forhånd hennes reaksjon.

• Liker 1
Skrevet

Hva folk her inne hadde vært interessert i etter 3 år, har jo ingenting å si for TS.

Ingen her kan forutsi hvordan hun evt. vil reagere på en unnskyldning fra TS nå.

Synes ikke han skal ta avgjørelser utfra hva fremmede folk her inne sier.

Vil du ta kontakt med henne, gjør du det. Bare vær ydmyk og høflig, og respekter en avvisning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...