Gå til innhold

Grønnskjær i brunt hår

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg farger nylig håret mitt fra blondt til brunt, hos frisøren. 
Når jeg ser meg i speilet på badet, så syns jeg det ser ut som jeg har grønnskjær i håret, og mistenker at frisøren kanskje ikke brukte nok rødt for å fylle på med pigmenter. 
Er det noe jeg kan ordne selv hjemme? 

Anonymkode: 20912...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gjort det med Maria Nila sin fargekur i fargen peach. Men, ikke la den sitte mer enn 1 min første gang. Jeg lot den være i mens jeg gjorde meg ferdig med alt annet i dusjen og fikk ganske mye røde pigmenter (de sitter jo godt også). Hadde jeg vært deg så hadde jeg bedt frisøren korrigere med en toner. Er fort gjort for de å fikse det..  

Anonymkode: 6f7c5...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg har gjort det med Maria Nila sin fargekur i fargen peach. Men, ikke la den sitte mer enn 1 min første gang. Jeg lot den være i mens jeg gjorde meg ferdig med alt annet i dusjen og fikk ganske mye røde pigmenter (de sitter jo godt også). Hadde jeg vært deg så hadde jeg bedt frisøren korrigere med en toner. Er fort gjort for de å fikse det..  

Anonymkode: 6f7c5...321

Jeg bor et godt stykke unna frisøren, så er litt tiltak å dra dit. Men jeg gikk innom en frisørsalong her jeg bor, og han mente at det ikke var så ille, og mest sannsynlig slipper etter en ny runde med shampoo. Men jeg noterer tipset ditt ned, tilfelle jeg får behov for det, så takk 😊

Anonymkode: 20912...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...