Gå til innhold

Er det greit å være på Tinder når man er i et eksklusivt forhold?

Tinder i eksklusiv relasjon  

133 stemmer

1. 1. Er det greit å være på Tinder i et eksklusivt forhold?

• Ja
      3
    • Nei
      130

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skriver her for å høre hva andre tenker om dette. Jeg har vært i et eksklusivt forhold i over et halvt år. Det vil si at vi ikke treffer eller oppsøker andre. Det er kun oss to, det er avtalen. Jeg er kjempeglad denne personen, og det gikk tungt inn på meg da jeg fikk vite at vedkommende fortsatt er aktiv på Tinder, og bruker appen ofte. Vi ble enig om å slette Tinder rett etter vi ble eksklusiv, trodde jeg.

Jeg fant ut av dette på et dårlig tidspunkt, sent på kveld/natt, med påfølgende jobbdag, så dermed ble nok reaksjonen veldig forsterket grunnet stress for søvn. Vedkommende fortalte det selv, og ble rasende over at jeg reagerte med sorg over dette. Det var jo selvfølgelig ingen intensjon om å treffe noen via appen, bare se på for gøy. Og at vi hadde en avtale om å slette appen kunne ikke erindres. Og det å skulle slette den for meg nå kunne ikke innfris.. Og det var selvfølgelig jeg som var problemet, som reagerte på dette. 

Er jeg helt på bærtur? 

Anonymkode: 50ab8...a51

• Liker 1
  • Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig ikke ok på noen verdens måte.

Anonymkode: 6e865...195

• Liker 13
  • Nyttig 5
Skrevet

Nei du er ikke på bærtur, jeg hadde dumpa en person hvis jeg hadde funnet ut noe sånt, tilliten hadde vært borte.

Anonymkode: c9355...e43

• Liker 10
Skrevet

Det der er ikke noen du burde være sammen med. Rødt flagg så stort som de kommer. Gjør deg selv en tjeneste og finn deg noen bedre ❤️

• Liker 5
Skrevet

Her hadde ikke Tinder vært ok før vi ble sammen engang😅

Anonymkode: 86816...5b6

• Nyttig 1
Skrevet

Absolutt ikke ok, ville vært ekstremt på vakt over den reaksjonen. Har dårlig erfaring med slike overreaksjoner altså... 

Det finnes heller ingen god grunn for å beholde Tinder når du er i et eksklusivt forhold. Jeg får følelsen av at han enten fortsatt er åpen for en ny, eller at han har behov for bekreftelse, noe som vil tære på dere, Tinder eller ikke....

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er ikke greit! Det er ikke greit å sjekke om gresset er grønnere på den andre siden. 

Min eks er nettopp eks pga det samme. Fersket han tidlig i forholdet på datingapp. Vi hadde det bra i forholdet hele tiden frem til jeg fersk3t han gang 2. 

En slik mann som ikke respekterer deg vil du ikke ha i livet mitt. 

Jeg vet at hvis jeg opplever det samme igjen i en ny relasjon, så holder det å bli fersket gang 1. 

Alle som har vært single vet godt hva som foregår på slike apper. 

Han er nok usikker på om du er den rette, og respekterer deg ikke. Så hadde tenkt meg godt om med tanke på å fortsette relasjonen. 

Anonymkode: 0506b...c41

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Selvfølgelig ikke ok på noen verdens måte.

Selvsagt er det det, en kan ha det som hobby.

Anonymkode: c901d...2aa

Skrevet

Jeg har også opplevd dette. Jeg forstår ikke helt hva den andre personen tenker med, hvorfor de tror det fortsatt er aktuelt å date når de tydelig sier at du er bare midlertidig. Det er kun aktuelt om man er i ett FF forhold. 

Jeg synes det er respektløst når man har avtalt at man er eksklusive og prøver å finne ut om det kan bli ett forhold ut av der og samtidig sitte å lete etter andre for morro og spenning. 

Anonymkode: 36677...066

Skrevet

Det betyr at den andre personen er på jakt etter noe bedre. Stort rødt flagg.

Anonymkode: 1b670...c52

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Stort rødt flagg. Man skal ikke være på noen datingsider eller apper når man er i forhold. At han reagerte sånn sier nok om hvordan han ser på dette.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei, man kan ikke legge til grunn i et eksklusivt forhold at man kan ha datingapper som hobby. Det er åpenbart en forutsetning i et forhold at man ikke bruker datingapper, og vil man gjøre det annerledes får man avtale det på forhånd.

Det skaper massevis av usikkerhet hos partner, det tar seg elendig ut overfor kjente og forklaringen "jeg vil bare se på hvem andre jeg kunne datet for gøy" er respektløs nok i seg selv (i den grad man i det hele tatt tror på det).

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hobby? Virkelig? Hvilken planet lever du på? 

Selvfølgelig er det ikke greit å være på Tinder, når man er eksklusiv og på vei inn i et forhold med noen. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Kjæresten og jeg traff hverandre på Tinder og avsluttet Tinderprofilene våre innen ca en måned-

Hadde jeg funnet ut at han fortsatte der, på leting etter noe bedre, lurt masse damer til å tro at han var single og driti ut meg som helt naiv og lettlurt, så hadde det vært over ja!

Anonymkode: eea94...be5

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, man kan ikke legge til grunn i et eksklusivt forhold at man kan ha datingapper som hobby. Det er åpenbart en forutsetning i et forhold at man ikke bruker datingapper, og vil man gjøre det annerledes får man avtale det på forhånd.

Det skaper massevis av usikkerhet hos partner, det tar seg elendig ut overfor kjente og forklaringen "jeg vil bare se på hvem andre jeg kunne datet for gøy" er respektløs nok i seg selv (i den grad man i det hele tatt tror på det).

For noe tull. Hobby er hobby. Kan sammenligne det med å se på en skjerm med hva som helst slags innhold. Er man eksklusiv og mener det, har der zero å bety hva en ser på. Er man ikke seriøs har det også nada og bety, da vil det ryke uansett.

Skrevet

Selvfølgelig er det ikke greit, og jeg hadde avsluttet med vedkommende. Jeg hadde sett på dette som et stort tillitsbrudd.

• Liker 1
Skrevet

Ikke greit, men mange har skjult konto på Tinder og andre sjekkeapper. Vi er ikke på hverandres telefoner så vi kan ikke vite hva de gjør. Ikke lett å stole på folk i dag.

Anonymkode: f3845...e8f

Skrevet

Jøss, så mange usikre mennesker det er her. Synd de ikke ser at de bare gjør ting verre for seg selv, ved å være så rigide.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

For noe tull. Hobby er hobby. Kan sammenligne det med å se på en skjerm med hva som helst slags innhold. Er man eksklusiv og mener det, har der zero å bety hva en ser på. Er man ikke seriøs har det også nada og bety, da vil det ryke uansett.

Du kaller å kikke på damer som ser etter forhold en hobby? 

Anonymkode: adcda...ab0

• Liker 5
Skrevet

En fyr i kommunen var ekslusiv med en dame, selv om jeg og andre utenfor ville betraktet de som i et forhold. Han var på tinder uten at hun visste om det, fant seg en elskerinne. Låg med begge to i 6 mnd før hun ene fant ut av det. Dame nr 1 tilgav det og levde videre, dame nr 2 fant på noe annet …….. Det er bare nej. 

Anonymkode: 9d8f4...301

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...