AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #1 Skrevet 23. august 2024 Har jobbet på sykehuset i 10+ år og begynner å bli sliten og lei av mas og jag. Jeg betaler dyr parkering og må stå i kø hjem 45 min hver dag pga rush. Er i tvil om jeg skal fortsette i jobben på sykehuset eller søke jobb på sykehjemmet som er 10 min gåavstand. Jeg kunne tenkt meg roligere dager og å slippe nattevakter, men vet ikke om sykehjem med tunge stell er veien å gå. Jeg har bare så lyst på en jobb nærmere. Kan dere hjelpe meg med for og imot? Anonymkode: d0b19...604
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #2 Skrevet 23. august 2024 Det er jo bare å prøve? Jeg vil anta du får jobb på sykehuset igjen på null komma svitsj om du skulle angre deg. Jeg tror vi alle har godt av å bytte jobb i løpet av livet, å få nye erfaringer. Jeg byttet nettopp jobb fra en utdanningsinstitusjon til en annen, og det er svært verdifullt å oppleve hvor ulikt ting drives. Anonymkode: a43a1...80d 1
_popcorn_ Skrevet 23. august 2024 #3 Skrevet 23. august 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. _popcorn_, adm
Anbefalte innlegg