PITTY Skrevet 7. september #21 Del Skrevet 7. september En typisk norsk woke-dame i dag som kler av seg og bretter frem et fat av tatoveringer, nei takk. Da går løken min i henge-modus. Kan like gjerne ta en trailersjåfør bakfra bak i førerhytta hans.. Sorry ass.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #22 Del Skrevet 7. september ThereGoesBob skrev (På 23.8.2024 den 9.07): Hva tenker dere? Det var veldig typisk for noen år tilbake. Har inntrykket av at langt færre tatoverer seg i dag. Det har blitt litt «harry» med tatovering. Anonymkode: ca423...c64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #23 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 13.16): Det var veldig typisk for noen år tilbake. Har inntrykket av at langt færre tatoverer seg i dag. Det har blitt litt «harry» med tatovering. Anonymkode: ca423...c64 Tatovering har alltid vært harry. Anonymkode: e6bc1...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #24 Del Skrevet 9. september Er vel mange år siden det var in å tatovere seg? Nå er det vel bare for spesielt interesserte. Anonymkode: 01055...cab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #25 Del Skrevet 9. september Nei, mener du det kan ikke du ha satt en fot utenfor Norge 🫣 Anonymkode: 5469a...eec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 9. september #26 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (På 23.8.2024 den 9.13): Hvorfor tenker du det? Finnes land hvor mennesker er mye mer tatovert enn i Norge. Anonymkode: 21d20...fb4 Flere urfolk hvor tatovering er tradisjon og en del av religion. Årsaken til at dette har blitt populært i Norge er jåleri. En liten figur på en arm eller ben kan være ok, men at noen vil bruke store penger på å ødelegge utseendet for resten av livet, er for meg tegn på idioti eller ekstrem oppmerksomhetstrang….. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #27 Del Skrevet 9. september PITTY skrev (På 7.9.2024 den 13.13): En typisk norsk woke-dame i dag som kler av seg og bretter frem et fat av tatoveringer, nei takk. Da går løken min i henge-modus. Kan like gjerne ta en trailersjåfør bakfra bak i førerhytta hans.. Sorry ass.. Regner med at du er like attraktiv for dem som de er for deg Sorry Ass.. Anonymkode: 5469a...eec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #28 Del Skrevet 9. september Surpomp skrev (2 minutter siden): Flere urfolk hvor tatovering er tradisjon og en del av religion. Årsaken til at dette har blitt populært i Norge er jåleri. En liten figur på en arm eller ben kan være ok, men at noen vil bruke store penger på å ødelegge utseendet for resten av livet, er for meg tegn på idioti eller ekstrem oppmerksomhetstrang….. Noen gang falt deg inn at folk gjør det for seg selv å ikke for andre? Akkurat som noen velger et smykke fordi de synes det er pent. Selv synes jeg meningene dine er gammeldagse og dømmende. Utrolig fint med folk som har tatoveringer. Anonymkode: 5469a...eec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetgullet Skrevet 9. september #29 Del Skrevet 9. september Jeg kjenner ingen som ikke minst har en tatovering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 9. september #30 Del Skrevet 9. september Fordelen med tatoveringer er at man rydder unna en del søppelfolk fra livet sitt! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 9. september #31 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen gang falt deg inn at folk gjør det for seg selv å ikke for andre? Akkurat som noen velger et smykke fordi de synes det er pent. Selv synes jeg meningene dine er gammeldagse og dømmende. Utrolig fint med folk som har tatoveringer. Anonymkode: 5469a...eec Et smykke kan man la være å bruke, bytte, kaste eller selge. For å kvitte seg med en skjemmende tatovering, må man belaste helsevesenet eller lommeboka. Store tatoveringer som ikke lett kan skjules, vil man ofte kvitte seg med så snart moten skifter. Hvorfor må man på død og liv ødelegge sin egen hud med tåpeligheter ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #32 Del Skrevet 9. september Jeg har to minnetatoveringer som betyr mye for meg, men det er ingen andre som ser de. jeg har de kun for min egen del. Anonymkode: 64d35...d0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #33 Del Skrevet 9. september De aller, aller fleste har minst 1 tatovering. Og det er absolutt ikke typisk norsk. Har du ikke vært utenfor Norge? Anonymkode: 0854b...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #34 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 9.52): Det ble en trend etter at trashy fotballspillere og kjendiser som er kjente fordi de er kjente elsker slikt. De har generelt dårlig smak, men siden folk ser opp til slike nobodies, så gjør de det samme. Tatoveringer er utrolig harry. Og signaliserer, det er selvsagt ikke nødvendigvis tilfelle, en tankegang om at ting ikke kan endres. At man tror man vil like eksakt samme ting resten av livet oser jo ikke av innsikt. Og selv om dette selvsagt ikke gjelder alle er det førsteinntrykket man får. Anonymkode: 7e35e...c02 Heller folk med tatoveringer i livet mitt enn folk med slike holdninger som de du viser her. Tenk å snakke så nedsettende om andre mennesker. Anonymkode: 8317c...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 9. september #35 Del Skrevet 9. september BobbySocks skrev (1 time siden): Fordelen med tatoveringer er at man rydder unna en del søppelfolk fra livet sitt! Hvordan rydder du unna søppelfolk med tatoveringer ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 9. september #36 Del Skrevet 9. september Surpomp skrev (1 time siden): Hvordan rydder du unna søppelfolk med tatoveringer ? Det er jo bare å lese svarene i denne tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 9. september #37 Del Skrevet 9. september BobbySocks skrev (39 minutter siden): Det er jo bare å lese svarene i denne tråden. Det er vel større risiko for å ekskludere deg selv i jobbintervjuer eller nye sosiale settinger når man kommer blå og rødstripete i hele ansiktet eller blackmetal-tegn på hendene ….. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #38 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen gang falt deg inn at folk gjør det for seg selv å ikke for andre? Anonymkode: 5469a...eec Ok, da regner jeg med at folk hadde tatovert seg om de så hadde vært de eneste i verden med tatovering. Det er selvfølgelig tull. Å tatovere seg er kun et knefall for trender. Anonymkode: ba7df...7e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #39 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): De aller, aller fleste har minst 1 tatovering. Og det er absolutt ikke typisk norsk. Har du ikke vært utenfor Norge? Anonymkode: 0854b...015 "I en større undersøkelse blant over 15 000 mennesker viste det seg at 20% av nordmenn har minst én tatovering." https://timelesstattoo.no/hvor-er-det-vanlig-a-tatovere-seg/ Du kan ikke bare påstå at "de aller, aller fleste har minst 1 tatovering" når det beviselig er fullstendig feil. Heldigvis. Anonymkode: ba7df...7e7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 9. september #40 Del Skrevet 9. september Surpomp skrev (31 minutter siden): Det er vel større risiko for å ekskludere deg selv i jobbintervjuer eller nye sosiale settinger når man kommer blå og rødstripete i hele ansiktet eller blackmetal-tegn på hendene ….. Tror du virkelig det? Sånn seriøst? I 2024? Er du så dum? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå