AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #1 Skrevet 23. august 2024 Jeg meldte meg på et nettstudie i Sverige, siden det er innenfor en hobby/interesse, og fordi det var gratis. Men nå er jeg gradert sykemeldt og er redd for at nav vil være negativ til dette. Har ikke noe studielån eller noe som tilsier at dette blir «innrapportert» noe sted. Men jeg vil heller kutte hobby enn å få problem med nav. Legen sier at jeg ikke skal kutte ut noe som er lystbetont, og ikke til hinder for behandling eller senere friskmelding. Uff hva gjør jeg😬 Anonymkode: 2b234...364
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #2 Skrevet 23. august 2024 Snakk med nav. Jeg fikk fortsette på et slikt nettfag selv om jeg var sykmeldt, nettopp fordi det var lystbetont. Anonymkode: 6c5c1...1a3 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #3 Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Snakk med nav. Jeg fikk fortsette på et slikt nettfag selv om jeg var sykmeldt, nettopp fordi det var lystbetont. Anonymkode: 6c5c1...1a3 Ok☺️Takk. Jeg får helt angst av tanken på at jeg eller legen har gjott noe gærnt🥱Skal psyke meg opp å ta kontakt. Anonymkode: 2b234...364
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #4 Skrevet 23. august 2024 Mye bedre å gå direkte til NAV og ta det opp, framfor å gå rundt med klump i magen for å bli oppdaget ❤️ Anonymkode: 7c03e...88a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå