AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #1 Skrevet 23. august 2024 Vi har en 7.klassing som har vokst villt i sommer. Resultatet er at ingen jakker passer lenger. Leirskole er pp fjellet i desember. Hadde tenkt å kjøpe ny jakke og bukse til det, men innser at drt må gjøres tidligere. Hva er inn for aldersgruppen? Selv vil barnet ha Helly Hansen seiljakke-de koster mye, og vi bor langt unna sjøen 😉 Anonymkode: 9b54b...6c9
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #2 Skrevet 23. august 2024 Lurer på det samme, legg gjerne ved lenker ☺️ Anonymkode: 8baad...9a7
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #3 Skrevet 23. august 2024 Ingen skalljakke er vel «inn» for denne aldersgruppen 🤷♀️ Anonymkode: 78f3f...218 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #4 Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har en 7.klassing som har vokst villt i sommer. Resultatet er at ingen jakker passer lenger. Leirskole er pp fjellet i desember. Hadde tenkt å kjøpe ny jakke og bukse til det, men innser at drt må gjøres tidligere. Hva er inn for aldersgruppen? Selv vil barnet ha Helly Hansen seiljakke-de koster mye, og vi bor langt unna sjøen 😉 Anonymkode: 9b54b...6c9 Kjøp brukt, Helly Hansen jakker kan du få litt rimeligere men like fine på Tise foreksempel. Gode jakker som tåler mye vær og ikke bare fordi de er trendy. Anonymkode: f1974...07a
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #5 Skrevet 23. august 2024 Den skall jakken som er "inn" - er den jeg velger å kjøpe. Her får de bruke det de får. Jeg betaler ikke mer enn nødvendig bare fordi en jakke er inn.. Anonymkode: 5f370...1a5 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #6 Skrevet 23. august 2024 Jeg gikk inn i tråden for å svare Helly Hansen seiljakke som svar på spørsmålet ditt. Men da visste du det jo allerede Anonymkode: 25284...dc9
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #7 Skrevet 23. august 2024 Hos oss er det Heldre skalljakke fra Sport Outlet som er inn rett og slett. For dei tåler mye Anonymkode: 8a12b...258
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #8 Skrevet 23. august 2024 Ingen skall eller regnjakker er in eller ok å bruke for den aldersgruppen. HH er tydeligvis noe av det verste man kan vise seg i. jeg er på en måte enig i svaret over her; den jeg velger å kjøpe er den de får gå i. Likevel opplever jeg at ungdommen ikke bruker det. Jeg kan ikke fysisk kle på de, og ikke er jeg tilstedet på morgenen med de heller. Jeg kan fortelle at de skal bruke regnjakke i det uendelige, men de hører ikke på meg. Derfor tenker jeg det er viktig å kjøpe noe de selv vil ha/noe som er in. Dessverre finner ikke mine ungdommer noe som er aktuelt Anonymkode: 7b952...339
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #9 Skrevet 23. august 2024 Enig med en over som sier at HH er det verste man kan vise seg i. Alt med store logoer er jo ut nå alt skal være uten logo. Uansett, vi bor på vestlandet og her må man ha klær som passer vær og vind. Kjøper skikkelige klær med diskre farger og logoer, vi liker godt Bergans, men ser jo at yttertøy ikke er det som er mest populært for de som er mellom 12 og 28 Anonymkode: 48c68...b4e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #10 Skrevet 23. august 2024 Her er alt av Nike populært til 6.klassingen. Kjøper mye på Kids Brand store på nett. Det er dyrt å få større unger😅 Anonymkode: 6e0cc...e3b
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #11 Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (På 23.8.2024 den 7.24): Vi har en 7.klassing som har vokst villt i sommer. Resultatet er at ingen jakker passer lenger. Leirskole er pp fjellet i desember. Hadde tenkt å kjøpe ny jakke og bukse til det, men innser at drt må gjøres tidligere. Hva er inn for aldersgruppen? Selv vil barnet ha Helly Hansen seiljakke-de koster mye, og vi bor langt unna sjøen 😉 Anonymkode: 9b54b...6c9 min har en fra Gant, var heldig og fikk den 1500 billigere, hadde aldri kjøpt ny, men den er helt klartmest poppis her for 6 klassingen, hadde den i 5 klasse også, håper den holder ut 7 klasse i alle fall, han er ganske høy,men den er litt stor nå , var ganske stor i 5 klasse,men begynner og se bedre ut nå,men fortsatt litt stor. var xs Anonymkode: 309c3...707
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå