Forvirrethøne Skrevet 23. august 2024 #1 Skrevet 23. august 2024 (endret) Hei ! Jeg tok en tatovering på overarmen for nå 4 uker siden om noen dager. Får litt panikk for at den kommer til å være sånn den er nå! Synes det er rart om den ikke skulle være ferdig enda, men den er jo ikke pen😅 ene siden er kjempe fin og ser ferdig ut og den andre er stygg med tykkere linjer og litt opphøyning i huden... er dette normalt ? Legger ved bilde ! Håper noen som har peilig kan svare meg da jeg bare har tatt veldig små tatoveringer førut og aner ikke hvordan det er med litt større. Må også tilføye at samboer har masse tatoveringer og han kan heller ikke huske at hans har hatt så lang healing tid og heller aldri sett sånn ut. Han tok en på samme tid som jeg tok min nå og på samme studio. Den ser veldig fin ut den han har tatt😅 Endret 23. august 2024 av Forvirrethøne
miSs. Skrevet 23. august 2024 #2 Skrevet 23. august 2024 Det er tatovert for dypt, altså tatovør har vært uforsiktig med nålen.. da flyter blekke litt utover og blir sånn. Du kan klage etter den er ferdig grodd men, er dessverre ingenting å få gjort. Har en selv som ser ca sånn ut og er veldig ufornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå