Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste to årene merket at folk trekker seg unna meg i sosiale settinger. Jeg skjønner ikke helt hva det er, men noe sosialt er det jeg ikke skjønner. Jeg merker i sosiale settinger at folk ser på hverandre når jeg sier ting. Folk reiser seg å går når de ser de blir sittende alene med meg. Noen tar med seg glasset sitt og setter seg annen plass når de ser det var meg de egentlig skulle sette seg med. Dette har begynt spessielt etter jeg fikk barn for 4 og 1,5 år siden. Sliten og kjedelig har jeg vært. Det nytter selvfølgelig ikke å ta det opp med noen, da livet bare har blitt så travelt osv. Selv venninner jeg stoler på tror jeg ikke vil være ærlig. Mannen min skjønner ikke helt problemet. Han merker ingenting🥰 Noen tips til hva jeg kan gjøre? Jeg ønsker selvfølgelig å jobbe med meg selv å gjøre hva jeg kan for å øke den sosiale omgangen 🙏🥹

Anonymkode: c2d07...dc8

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er jo bedriten oppførsel av dem da... 

Anonymkode: 68bf5...5a5

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

så merkelig. 

Er dette på bygda? 

Anonymkode: 2bd4c...2d0

• Nyttig 1
Skrevet

Kan du kanskje skrive ut hva du pleier å si, hvordan interaksjonene pleier å være? Hva du snakker om, hva du typisk sier? 

Vil gjerne hjelpe, og så blir det veldig vanskelig uten å vite litt mer. 

Anonymkode: dd9b1...324

Skrevet

Er man sliten, ser man sur ut. Folk har en tendens til å flokke seg rundt de blide og karismatiske. 

Anonymkode: 3a306...8f4

Skrevet

Her er det nok noen sosiale koder /sosialt samspill du kanskje bommer litt på. Kanskje i måten du utrykker deg på. Kanskje ting kan misforstås osv. Kanskje du snakker veldog mye barna dine og de er på en annen plass i livet?

Uansett ikke ok oppførsel av dem. Voksne folk burde tåle at noen skiller seg litt ut i tale og samspill. Så det er de som bør skjerpe seg ikke deg, med mi der du kommer med sårende kommentarer/ting som kan tolkes som fornærmelser.

Herlig å lese om mannen din som ikke ser dillemmaet og elsker deg som du er🥰 Kanskje dere er litt like?

Prøv likevel å prate meg ham om hva han tenker det kan være årsaker til at folk trekker seg unna.

Anonymkode: 05096...3fa

Skrevet

Kjenner meg litt igjen. Jeg sliter også med at folk ikke har øyekontakt med meg, og det synes jeg er leit. Da tenker jeg på når vi er flere enn to. Hadde jeg vært en slem person, eller stirrer med kulerunde besatte øyne på folk hadde jeg vel forstått det. Men jeg er ikke sånn. Finner mye trygghet i øyekontakt, og skjønner ikke hvorfor folk velger å se på andre når de snakker og ikke meg. Selv i samtaler som omhandler meg...

Anonymkode: 6115d...2fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...