Gå til innhold

Erfaring med E-eye / IPL-laser mot tørre øyne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjalp det noe? Hvor mange behandlinger måtte du ha? Kunne du begynne å bruke linser etterpå? Hvor mye betalte du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Sjøgrens syndrom. Fikk 3 behandlinger gratis da Specsavers startet med det her i byen. Fungerte veldig bra for meg. Jeg har noe som kalles Meibomsk kjerteldysfunksjon på grunn av Sjøgrens, og dryppet mye mindre etter behandlingen. 

Anonymkode: 7bd5d...c60

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.8.2024 den 22.58):

Jeg har Sjøgrens syndrom. Fikk 3 behandlinger gratis da Specsavers startet med det her i byen. Fungerte veldig bra for meg. Jeg har noe som kalles Meibomsk kjerteldysfunksjon på grunn av Sjøgrens, og dryppet mye mindre etter behandlingen. 

Anonymkode: 7bd5d...c60

Takk for svar 😊 hvordan var behandlingen? Var det vondt? Hvor lenge varte hver behandling? 

Skrevet

Er dette en behandling man kan få dekket offentlig hvis man har fått bekreftet tørre øyne?

Anonymkode: 70d9e...442

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Er dette en behandling man kan få dekket offentlig hvis man har fått bekreftet tørre øyne?

Jeg har ikke klart å se at det er en mulighet, men det hadde vært fint om det er mulig 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, ikke ifølge min øyelege i alle fall. 

Anonymkode: 0abed...fed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...