AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #21 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Den uvettige bruken har gitt meg midlertidig lykke og midler til å komme mye lenger enn om jeg ikke hadde brukt de pengene. Det er derimot ikke lykke når jeg ser på hvor mye jeg har brukt 🫢 så bruken stoppes. Anonymkode: 1f539...5d8 Ta deg litt tid til å reflektere over hva som er et tap her. Det er ikke sikkert at det er så åpenbart som du først tenker. Om bruken av penger har gitt deg mer, kanskje det er din umiddelbare tanke om å innskrenke og tro at det aldri kommer mer som er tapet. Anonymkode: 0190c...ffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 23. august 2024 #22 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Nå driver jeg med tarot selv og er egentlig åpen for det meste, men denne kommentaren skal du få for. Det er en stor sannhet i nettopp det at det kommer an på valgene man tar. Anonymkode: 3d5c1...dd0 Jeg premierte den selv. Også jeg drivet med tarot! Den var spydig, men perfekt likevel siden det stemmer på en prikk! Man må vri åtteren når noe butter mot! Elsket den! Det er det det handler om i tarot også. Observere nåtid og vri til slik at ting kan ordne seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 23. august 2024 #23 Del Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Den uvettige bruken har gitt meg midlertidig lykke og midler til å komme mye lenger enn om jeg ikke hadde brukt de pengene. Det er derimot ikke lykke når jeg ser på hvor mye jeg har brukt 🫢 så bruken stoppes. Anonymkode: 1f539...5d8 Slutte å kaste ut pengene fra 'tårnet' ikke dumt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 23. august 2024 #24 Del Skrevet 23. august 2024 Å nei. ikke enda en tråd om noe så useriøst. Dette er på nivå med ukebladenes horoskoper Tydelig at mange deltagere på KG har for mye tid og penger når man kan interessere seg for sånt vås…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 23. august 2024 #25 Del Skrevet 23. august 2024 (endret) Surpomp skrev (10 minutter siden): Å nei. ikke enda en tråd om noe så useriøst. Dette er på nivå med ukebladenes horoskoper Tydelig at mange deltagere på KG har for mye tid og penger når man kan interessere seg for sånt vås…. Enig. 1 korts lesinger er bare tolkning av enkeltstående kort og hvem skal ikke klare det? Endret 23. august 2024 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #26 Del Skrevet 23. august 2024 1 hour ago, Surpomp said: Å nei. ikke enda en tråd om noe så useriøst. Dette er på nivå med ukebladenes horoskoper Tydelig at mange deltagere på KG har for mye tid og penger når man kan interessere seg for sånt vås…. Du tok selv valget med å gå inn her. Det kommer mest sannsynligvis til å bli mange flere tråder. O.G. var veldig flink med tarot for øvrig. ~Ts Anonymkode: 1f539...5d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå