Gå til innhold

Noen som kan enten lese eller trekke kort på meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan ser det økonomiske ut fremover? 😥 Jeg er så svært bekymret 😞

Anonymkode: 1f539...5d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tårnet. En stor omveltning er på vei, du har muligens en illusjon eller syn på noe som vil vise seg å være feil, godt mulig noe du ikke ønsker skal skje, men etter det er det alltids en ny start. Godt mulig økonomien din er ved et bristepunkt, emosjonellt, men det vil klarne luften og du får en ny start. 

Anonymkode: 911c3...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hvordan ser det økonomiske ut fremover? 😥 Jeg er så svært bekymret 😞

Det kan ikke tarot svare på, men tarot kan gi deg et øyeblikksbilde av din situasjon, slik at du får overblikk av den slik at du kan ta valg for fremtiden.

Det svarer seg da å legge mest mulig kort for å få mest mulig informasjon om hvordan du står, da det kan være flere ting enn det som er det som skjer, for eksempel som nå, du har bekymringer for økonomien din. Hvorfor osv.

Nå fikk hen forrige opp tårnet som forteller i klartekst at du er i opprør og ting raser rundt deg (føler du) pga det her, et øyeblikksbilde og et ekko av skriket ditt og det bildet viser jo at her har du noe å rydde oppi, men hvordan må jo være å sette seg ned å få oversikt over skadene da og rydde opp rotet. Ta turen utenfor tårnet og samle sammen det som ligger strødd utenfor og inni og starte på nytt med å få oversikt  Så pleier det å ordne seg, men ikke uten at du gjør jobben. Det er ditt kaos tårnet viser til. Med litt flere kort kunne vi kanskje sett om det var andre som bidro til det, men ikke hva som skjer. Kanskje det ville ligge et tilbud du har fått om hjelp, men avslått eller du ikke har takket ja til, slike ting er verdifulle opplysninger som ville kunne gitt noen litt mer hold i å kunne si om du kan forvente fremgang, men det gir ingen garanti om noe slikt ville være en tilstedeværende faktor. Det er jo du som er den som må rydde opp for å få fremgang, ingenting vil skje om du venter på svar om det skal ordne seg eller ikke. Det er bare bortkastet tid.

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Tårnet. En stor omveltning er på vei, du har muligens en illusjon eller syn på noe som vil vise seg å være feil, godt mulig noe du ikke ønsker skal skje, men etter det er det alltids en ny start. Godt mulig økonomien din er ved et bristepunkt, emosjonellt, men det vil klarne luften og du får en ny start. 

Eneste jeg kan tenke meg der er et dødsfall i familien 😣🥺

Økonomien min er vel egentlig per se den beste på flere år, jeg har mer enn mange, men bekymrer meg likevel mer enn nødvendig. Håper liksom på at det snart var min tur til å vinne noe i pengespill :sjenert: 

6 hours ago, Lawyam said:

Nå fikk hen forrige opp tårnet som forteller i klartekst at du er i opprør og ting raser rundt deg (føler du) pga det her, et øyeblikksbilde og et ekko av skriket ditt og det bildet viser jo at her har du noe å rydde oppi, men hvordan må jo være å sette seg ned å få oversikt over skadene da og rydde opp rotet. Ta turen utenfor tårnet og samle sammen det som ligger strødd utenfor og inni og starte på nytt med å få oversikt  Så pleier det å ordne seg, men ikke uten at du gjør jobben. Det er ditt kaos tårnet viser til. Med litt flere kort kunne vi kanskje sett om det var andre som bidro til det, men ikke hva som skjer. Kanskje det ville ligge et tilbud du har fått om hjelp, men avslått eller du ikke har takket ja til, slike ting er verdifulle opplysninger som ville kunne gitt noen litt mer hold i å kunne si om du kan forvente fremgang, men det gir ingen garanti om noe slikt ville være en tilstedeværende faktor. Det er jo du som er den som må rydde opp for å få fremgang, ingenting vil skje om du venter på svar om det skal ordne seg eller ikke. Det er bare bortkastet tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Lawyam said:

Så håpet var at noen skulle dø for at du skulle få ro, jaja deg om det. 

Hvordan kan du tro det om det jeg sa? Jeg er enebarn og den største omveltningen i livet ville vært om en av foreldrene mine døde 😰 Jeg vet de kommer til å gjøre det en gang, men det kan ikke skje nå! 🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan kan du tro det om det jeg sa? Jeg er enebarn og den største omveltningen i livet ville vært om en av foreldrene mine døde 😰 Jeg vet de kommer til å gjøre det en gang, men det kan ikke skje nå! 🥺

Flott, syntes bare jeg så et smil der og ble sur. Ser det var suretegn og beklager! Tarot sier ikke noe om fremtiden, men kan fortelle hva du tror, håper, frykter osv om fremtiden NÅ! :)

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Lawyam said:

Flott, syntes bare jeg så et smil der og ble sur. Tarot sier ikke noe om fremtiden.

Ikke noe smil her om noe sånt nei 😥🥺 bare hjertesmerte 😭💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke noe smil her om noe sånt nei 😥🥺 bare hjertesmerte 😭💔

Jeg så det litt for seint. Hjertesmerte passer godt til tårnet, men det forteller bare om ditt indre kaos og ikke noe mer!

Redd for omveltninger, ønsker omveltninger, er i omveltning, osv. Det man kjenner på! I morgen kommer kanskje et bedre kort - hvis du har roet deg til den tid! 

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk opp kortet fem begre, relatert til økonomi betyr det et tilbakesteg eller et tap. Det kan både innebære at du vil tape penger, men det kan også handle om måten du forholder deg til pengene dine, jeg får umiddelbart opp tanker rundt scarcity mindset og abundance mindset. 

Dette er en tid for å lære av gamle feilskjær og gi slipp på gamle måter å håndtere økonomien, tenke rundt økonomien. Kanskje du er fanget i gamle tankespor rundt penger som gjør at du mister og sørger over mangel på frihetsfølelse og glede over det du har. 

Setter pris på tilbakemelding, så jeg ser om jeg traff. ❤️ 

Anonymkode: 0190c...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trakk ett kort på deg, og det ble vri åtter. Kan gå begge veier for deg dette her, kommer an på valgene du tar. 

Anonymkode: af044...a5d

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg fikk opp kortet fem begre, relatert til økonomi betyr det et tilbakesteg eller et tap. Det kan både innebære at du vil tape penger, men det kan også handle om måten du forholder deg til pengene dine, jeg får umiddelbart opp tanker rundt scarcity mindset og abundance mindset. 

Dette er en tid for å lære av gamle feilskjær og gi slipp på gamle måter å håndtere økonomien, tenke rundt økonomien. Kanskje du er fanget i gamle tankespor rundt penger som gjør at du mister og sørger over mangel på frihetsfølelse og glede over det du har. 

Setter pris på tilbakemelding, så jeg ser om jeg traff. ❤️ 

Forholdet til penger kanskje. Jeg har brukt en del penger på «uvettige» ting, penger til apper, som ikke gir meg noe annet enn lykke der og da. Det er penger som jeg har råd til, men likevel. Prøvde en slik fri tarot på nett og fikk opp djevelen med nettopp at jeg burde stoppe med uvettig bruk av penger, så da gjør jeg det med øyeblikkelig virkning 🫣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Forholdet til penger kanskje. Jeg har brukt en del penger på «uvettige» ting, penger til apper, som ikke gir meg noe annet enn lykke der og da. Det er penger som jeg har råd til, men likevel. Prøvde en slik fri tarot på nett og fikk opp djevelen med nettopp at jeg burde stoppe med uvettig bruk av penger, så da gjør jeg det med øyeblikkelig virkning 🫣 

La meg stille deg et spørsmål, finnes det en større ting, og viktigere ting for deg, som du egentlig ønsker du kunne hatt nok penger til? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Trakk ett kort på deg, og det ble vri åtter. Kan gå begge veier for deg dette her, kommer an på valgene du tar. 

Anonymkode: af044...a5d

Nå driver jeg med tarot selv og er egentlig åpen for det meste, men denne kommentaren skal du få :applaus: for

Det er en stor sannhet i nettopp det at det kommer an på valgene man tar. 

Anonymkode: 3d5c1...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

La meg stille deg et spørsmål, finnes det en større ting, og viktigere ting for deg, som du egentlig ønsker du kunne hatt nok penger til? 

Ikke annet enn at jeg håper at pengene strekker til for «resten av livet». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lawyam skrev (7 timer siden):

Det kan ikke tarot svare på, men tarot kan gi deg et øyeblikksbilde av din situasjon, slik at du får overblikk av den slik at du kan ta valg for fremtiden.

Det svarer seg da å legge mest mulig kort for å få mest mulig informasjon om hvordan du står, da det kan være flere ting enn det som er det som skjer, for eksempel som nå, du har bekymringer for økonomien din. Hvorfor osv.

Eh, nei, det kan ikke tarot svare på. Ikke på det heller. 

Anonymkode: f773d...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg som skrev om tårnet til deg, slapp av jeg følte ikke på noe dødsfall, husk at dette er relatert til økonomi. Dine tanker, følelser, holdninger, det du frykter og vil. Jeg ser du fikk djevelen opp, det handler jo om dårlige vaner, avhengighet, i dette tilfellet kanskje bruk over evne eller bruk på feil områder osv. Tårnet relatert her er jo at du innså ting du kanskje ikke ville og gjorde helomvending i vanene dine feks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ikke annet enn at jeg håper at pengene strekker til for «resten av livet». 

Så det jeg hører er at du bruker penger uvettig selv om det du egentlig ønsker er at de skal strekke lenger til "resten av livet". Hva kan du ha å lære her? Og hva er det den uvettige bruken gir deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Så det jeg hører er at du bruker penger uvettig selv om det du egentlig ønsker er at de skal strekke lenger til "resten av livet". Hva kan du ha å lære her? Og hva er det den uvettige bruken gir deg? 

Den uvettige bruken har gitt meg midlertidig lykke og midler til å komme mye lenger enn om jeg ikke hadde brukt de pengene. Det er derimot ikke lykke når jeg ser på hvor mye jeg har brukt 🫢 så bruken stoppes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...