Gå til innhold

Anbefale en rimelig kjøkkenmaskin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kone fyller år og jeg har vært rådvill angående bursdaggave. Til jeg nylig fikk nyss om at hun mangler kjøkkenmaskin.

Spørsmålet er, finnes det noen rimelige som er gode? Vi har ikke så mye penger akkurat nå, men jeg vil gjerne gi henne noe hun får nytte av.

Takk på forhånd 🙂

Anonymkode: 96c95...a88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På finn kan du få tak i gode kjøkkenmaskiner til en grei pris, du kan hake av for søkevalgene 'helt ny/ubrukt' og 'ikke synlig brukt' for eksempel og få tak i en ny eller en som ser ny ut. (Om hun er åpen for det da, ikke alle som synes finnkjøp er ok)

PS: Leste for ikke så lenge siden en tråd om ei som fikk kjøkkenmaskin til bursdagen og ble veldig skuffet, hun ønsket seg mer romantikk enn som så. Bare en heads up, mange som ville blitt superglad for en sånn bursdagsgave selvfølgelig, men det er nok smart å være sikker ☺️

Anonymkode: 7709f...701

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

På finn kan du få tak i gode kjøkkenmaskiner til en grei pris, du kan hake av for søkevalgene 'helt ny/ubrukt' og 'ikke synlig brukt' for eksempel og få tak i en ny eller en som ser ny ut. (Om hun er åpen for det da, ikke alle som synes finnkjøp er ok)

PS: Leste for ikke så lenge siden en tråd om ei som fikk kjøkkenmaskin til bursdagen og ble veldig skuffet, hun ønsket seg mer romantikk enn som så. Bare en heads up, mange som ville blitt superglad for en sånn bursdagsgave selvfølgelig, men det er nok smart å være sikker ☺️

Takk for tips!🙂

Og takk for tips nummer to, jeg humret litt av den! Vet hun ønsker seg det. Hun er en praktiker, setter mest pris på gaver hun har nytte ab over tid 🙂

Anonymkode: 96c95...a88

Skrevet

Virker som ei fornuftig dame 😊 Var inne og titta litt og så flere gode, helt nye til halv pris blant annet, så der finner du sikkert en hun blir veldig glad for. Lykke til!

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde ikke tatt sjansen på å bare kjøpe en tilfeldig kjøkkenmaskin. Folk har ofte en formening om hvilken maskin de vil ha.

Anonymkode: af394...ba3

Skrevet

Hadde kjøpt Kenwood jeg, bra saker som varer i mange, mange år. 

Anonymkode: a2285...9af

Skrevet

Kjøp en brukt på finn.no, Kenwood er fint til større ting. Selv har jeg Kitchen Aid, disse får du til ca 2000kr. Fine og solide, men ikke egnet for type 2-brød deiger.

Anonymkode: 46d1b...ce3

Skrevet

Greit om du vet hvilke type maskin hun kan tenke seg. 

Jeg er feks ikke så glad i å kutte grønnsaker, så da fikk jeg en maskin som kan kutte grønnsaker og det går også fint ann å lage kakedeig i den også. Fikk gaven til jul og er super fornøyd😄 Anbefaler ikke at du kjøper noe som er billig fordi det er det. Kjøp noe som kan vare i mange år og som vil fungere tilsvarende. Link: https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/kjokkenapparater/kjokkenmaskiner-og-matlaging/foodprosessor/magimix-cs-5200xl-foodprosessor-mag85503sk-sort/327500

Anonymkode: d800b...6d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Greit om du vet hvilke type maskin hun kan tenke seg. 

Jeg er feks ikke så glad i å kutte grønnsaker, så da fikk jeg en maskin som kan kutte grønnsaker og det går også fint ann å lage kakedeig i den også. Fikk gaven til jul og er super fornøyd😄 Anbefaler ikke at du kjøper noe som er billig fordi det er det. Kjøp noe som kan vare i mange år og som vil fungere tilsvarende. Link: https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/kjokkenapparater/kjokkenmaskiner-og-matlaging/foodprosessor/magimix-cs-5200xl-foodprosessor-mag85503sk-sort/327500

Anonymkode: d800b...6d5

Ovenfor er et godt eksempel på hva noen synes er ok maskin mens andre kanskje ikke en gang vil kalle en kjøkkenmaskin. 

Ta en prat med mottaker før kjøp.

Anonymkode: af394...ba3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...