AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #1 Del Skrevet 22. august 2024 Jeg er kvinne på 40 og han er 26 år 🙈 jeg har ikke skjult alderen min, men synes han er veldig kjekk og har flørtet masse. Vi skal ut en gjeng nå på fredag. Jeg trodd seriøst han var eldre typ par og 30 minst. Jeg vet jo ikke om han bare flørter og ikke mere, eller vært hyggelig.. Men han går plutselig av der jeg går, han pleide og gå av en før. Han så på meg hele veien til byen så det i speilet når jeg først ikke så han på samma bussen jeg hadde gjort en ærende først så tok en annen buss. Skal si jeg er veldig tiltrukket av han selv og føler det er litt samma. Jeg jobber med bare menn på min avdeling og aldri vært sånn før. Anonymkode: 81530...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #2 Del Skrevet 22. august 2024 Takk for informasjonen. Anonymkode: cd5f8...7b4 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #3 Del Skrevet 22. august 2024 Kan jo være spennende med gamle/eldre damer for unge menn! Mulig han bare er hyggelig og, eller liker oppmerksomheten du gir ham. Ettersom det er en kollega ville jeg nok forsøkt å la det gå over. Anonymkode: 25d4c...692 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #4 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan jo være spennende med gamle/eldre damer for unge menn! Mulig han bare er hyggelig og, eller liker oppmerksomheten du gir ham. Ettersom det er en kollega ville jeg nok forsøkt å la det gå over. Anonymkode: 25d4c...692 Mulig jeg prøver og unngå han litt, men flørting er koselig. Vi har jobbet sammen et år nå. Vi har jo pratet mye om løst og fast, så han kommer ofte bort der jeg er. Men merker i det siste at han har begynt og ta på meg ved ryggen, nakken. Bare sånn lett. Bare hyggelig og flørte da. Men det at jeg ikke visst han var 26 😬 Anonymkode: 81530...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #5 Del Skrevet 22. august 2024 Er det flørt eller er han creepy og i jakt tar deg? Anonymkode: 90301...aee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #6 Del Skrevet 22. august 2024 Jeg og har opplevd en kollega tok på meg, men bare for å være hyggelig/kompis Anonymkode: 0ca78...1a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #7 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det flørt eller er han creepy og i jakt tar deg? Anonymkode: 90301...aee Se dær ja, han er creepy?! Når det er hun som flørter? Uansett ikke la alder hindre deg og hvertfall ikke bry deg om de som dømmer andre på grunnlag av alder. Anonymkode: d0252...a1f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #8 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det flørt eller er han creepy og i jakt tar deg? Anonymkode: 90301...aee Føler ikke det creepy, han henger jo ikke over meg hele dagen. Og hender jeg går bort til han. Men om jeg sitter veldig lenge på plassen min hender han kommer. Anonymkode: 81530...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #9 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det flørt eller er han creepy og i jakt tar deg? Anonymkode: 90301...aee I jakt ta? Prøver du å si iaktta? Anonymkode: ad1a9...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #10 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Se dær ja, han er creepy?! Når det er hun som flørter? Uansett ikke la alder hindre deg og hvertfall ikke bry deg om de som dømmer andre på grunnlag av alder. Anonymkode: d0252...a1f Vi har vel flørtet begge to men han er absolutt ikke creepy det føler jeg ikke. Det bare startet for en 3 mnd siden da vi begynte og snakke mere sammen Anonymkode: 81530...2fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #11 Del Skrevet 22. august 2024 Bør jo ikke akkurat rote seg borti folk en jobber tett på Anonymkode: f0b99...e11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #12 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): I jakt ta? Prøver du å si iaktta? Anonymkode: ad1a9...b4c Ja, jeg skrev det sånn først, men begynte å lure, siden det er jo jakt, om det skrives slikt det høres ut. Grunnen er at det å stirre lenge på noen og følge etter dem uten å ha kontakt(?), virker sosialt utilregnelig. Anonymkode: 90301...aee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #13 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, jeg skrev det sånn først, men begynte å lure, siden det er jo jakt, om det skrives slikt det høres ut. Grunnen er at det å stirre lenge på noen og følge etter dem uten å ha kontakt(?), virker sosialt utilregnelig. Anonymkode: 90301...aee Han er jo en litt sjenert mann så om jeg møter han utenfor så er det nok mere jeg som må si hei. Jeg så han etterpå og syntes det var flaut og snu meg og si hei, men før har han bare sett ned på mobilen denne gangen så han på meg hele veien, han satt noen seter bak og det var lett og se. Og har vel tenkt litt sånn uskyldig flørting frem til siste ukene. Nå han har startet og ta på meg ikke sånn hele tiden og det med og gå av der jeg går av. Og da sier jeg vei hei om jeg ser han. enste jeg trodde han var litt eldre han er høy og noen god kilo så han ser jo mere ut som en som er en god del år eldre. Ante ikke hvor gammel han var, han vet jo hvor gammel jeg er. Anonymkode: 81530...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #14 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Bør jo ikke akkurat rote seg borti folk en jobber tett på Anonymkode: f0b99...e11 Vet om flere som har hatt en fling på jobben eller startet et forhold. Må ikke på død og liv jobbe der om det skulle ha blitt noe mere. Men jeg vil heller ha hatt en fling, flørtet og havnet i et forhold om så. Jobben er ikke viktigere en en relasjon eller leve litt. Men jeg ville høre litt hva andre tenker, mener. For alt jeg vet kan han bare være vennlig men noen flørtepus 😅 type er han nok ikke. Litt nerdete type vil jeg si Anonymkode: 81530...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 22. august 2024 #15 Del Skrevet 22. august 2024 Jeg er selv over 40 år og har hatt det litt moro en periode med en som var i midten av 20 åra. Han ville og vil stadig enda treffes da han vil ha mer av meg da han synes jeg er morsom, leken og trygg men han er absolutt ikke interessert i noe mer virker det som(og ikke er jeg interessert i noe mer med han heller). Jeg er ikke typen som maser eller er klengete så det er ganske lettvint og dramafritt rundt meg. Fyren driver å utvikler skillsa sine for å bli flinkere med damene vettø😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #16 Del Skrevet 23. august 2024 16 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er kvinne på 40 og han er 26 år 🙈 jeg har ikke skjult alderen min, men synes han er veldig kjekk og har flørtet masse. Vi skal ut en gjeng nå på fredag. Jeg trodd seriøst han var eldre typ par og 30 minst. Jeg vet jo ikke om han bare flørter og ikke mere, eller vært hyggelig.. Men han går plutselig av der jeg går, han pleide og gå av en før. Han så på meg hele veien til byen så det i speilet når jeg først ikke så han på samma bussen jeg hadde gjort en ærende først så tok en annen buss. Skal si jeg er veldig tiltrukket av han selv og føler det er litt samma. Jeg jobber med bare menn på min avdeling og aldri vært sånn før. Anonymkode: 81530...2fd Hehe, du er akkurat samme ulla som de andre gamle og kåte skilte røyene 😆🤮 Anonymkode: 69a0e...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #17 Del Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (På 22.8.2024 den 21.02): Jeg er kvinne på 40 og han er 26 år 🙈 jeg har ikke skjult alderen min, men synes han er veldig kjekk og har flørtet masse. Vi skal ut en gjeng nå på fredag. Jeg trodd seriøst han var eldre typ par og 30 minst. Jeg vet jo ikke om han bare flørter og ikke mere, eller vært hyggelig.. Men han går plutselig av der jeg går, han pleide og gå av en før. Han så på meg hele veien til byen så det i speilet når jeg først ikke så han på samma bussen jeg hadde gjort en ærende først så tok en annen buss. Skal si jeg er veldig tiltrukket av han selv og føler det er litt samma. Jeg jobber med bare menn på min avdeling og aldri vært sånn før. Anonymkode: 81530...2fd Det handler om kjemi. Den spør ikke etter alder og i topplokket uansett hvor gammel du er i år vil være mye yngre i tanke gangen . jeg er 50+ og betatt av en på 33 🫣. Men det går ingen vei da får aldri møttes. Vurderer en på 26 og som virker så hyggelig og trivelig fyr😍. Som jeg vet liker meg så kanskje verd å utforske🤔 Kjør på. Lev livet. Tiden går alt for fort Anonymkode: e6b0a...4b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #18 Del Skrevet 24. august 2024 😂 Anonymkode: f01cc...cd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #19 Del Skrevet 24. august 2024 Slutt å flørte og ikke ødelegg en ung manns liv. Vil du ta fra han alle muligheter til å bli far? Anonymkode: 877e0...ae0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 24. august 2024 #20 Del Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Slutt å flørte og ikke ødelegg en ung manns liv. Vil du ta fra han alle muligheter til å bli far? Anonymkode: 877e0...ae0 Kanskje han trenger dette for å utvikle "skillsa" sine med damer? Da kanskje han kan bli mer attraktiv, eller han kan oppleve at den middrlaldrende damen heller ikke vil ha han. Hvem vet hvordan han opplever sjekking? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå