Gå til innhold

Blir alt for følsom i og rett før orgasme ved suging

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nå vært med kjæresten i tre dager, hun elsker å suge og gjør det flere ganger pr dag, det er deilig helt til rett før orgasmen. Vanskelig å forklare følelsen men det er ekstremt ubehagelig ved enhver bevegelse mot penis. Er det normalt å bli slik eller dr det noe jeg kan gjøre for å takle det bedre eller å øve meg på å tåle mer? 

Anonymkode: b603b...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kvinne så vet jo ikke helt hvordan det kjennes, men jeg har det likt med slikking. Det blir overstimulert på en måte, og da blir det ubehagelig, og nesten vondt. Særlig hvis han er "hardhendt". Suger kjæresten din hardt? Kanskje hun kan suge mykere rett før du kommer slik at det ikke blir så heftig?

Anonymkode: 622cb...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har nå vært med kjæresten i tre dager, hun elsker å suge og gjør det flere ganger pr dag, det er deilig helt til rett før orgasmen. Vanskelig å forklare følelsen men det er ekstremt ubehagelig ved enhver bevegelse mot penis. Er det normalt å bli slik eller dr det noe jeg kan gjøre for å takle det bedre eller å øve meg på å tåle mer? 

Anonymkode: b603b...2e6

Snakk med henne og forklare henne hva som føles best. Vis og forklar henne hva som føles best. Hun blir ikke bedre på suging uten gode tilbakemeldinger fra deg og hva enn hun er vant med fra tidligere partnere, så er det annerledes med deg.

Neo, det er ikke vanlig og nei, det er ikke noe du bør øve deg på eller "takle". Sex skal være godt ... ikke noe man skal trenes opp til å takle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...