Gå til innhold

hvor har de frimerker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har et brev jeg må sende. eneste utsalgsstedene som har frimerker så vidt jeg vet er i kiosker og på postkontoret men det er veldig langt til begge stedene for meg! har de det i matvarebutikker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer rundt i landet (sikkert etter hvor tett det ellers er mellom postkontor og frimerkeutsalg.)

Ring butikken og spør!

Dersom du virkelig må, så putt brevet i kassa uten frimerke, med din avsenderadresse bakpå. Da får du et krav i etterkant om å betale porto + et gebyr (det hendte meg en gang omg det kom på ca 20 kr. ) Det er det verd hvis du virkelig MÅ. Men selvsagt, er det en jobbsøknad du skal sende, så tar det seg ikke ut å gjøre det sånn (dersom det ikke står avsender bakpå brevet, så er det mottager som får kravet....)

Skrevet

Mange dagligvarebutikker har frimerker. Eller kanskje du har en nabo som kan selge deg et?

Skrevet

Det er veldig vanlig å ha det på mat-butikker, men også noen steder på bensin stasjoner :-)

Skrevet

Jeg har flere ganger puttet konvolutten sammen med pengene i en brødpose og lagt i både rødkassen og min egen kasse, og det har funka fint :) Det har vært på landet da, men siden det er langt til både kiosk og post så funker det vel kanskje fint der du bor og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...