AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #1 Skrevet 22. august 2024 Jeg er 22 uker på vei og har hatt vondt på høyre side av det jeg tror kalles skambenet i ca en uke. Det er på høyre side av der man har hår på underlivet, men ikke helt ut i leddet. Det er litt hovent og ømt når jeg tar på det. Har noen lignende erfaring? Jeg hadde bekkensmerter i forrige svangerskap men mener det ikke var lokalisert her, da var det lenger ned og nærmere leddet. Anonymkode: a4434...a2f
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #2 Skrevet 22. august 2024 Hatt det slik siden rundt uke 20 med alle mine 3.. Symfysesmerter. Støttebelte, kinesiotape og pute mellom beina hjelper her. Anonymkode: e0133...9d8
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #3 Skrevet 22. august 2024 Jeg har bekkenlåsning og har vondt fremme både ved symfysen og ved lysken. Manuellterapeut kan finne ut om du har låsning. Anonymkode: 44390...95d
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #4 Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg er 22 uker på vei og har hatt vondt på høyre side av det jeg tror kalles skambenet i ca en uke. Det er på høyre side av der man har hår på underlivet, men ikke helt ut i leddet. Det er litt hovent og ømt når jeg tar på det. Har noen lignende erfaring? Jeg hadde bekkensmerter i forrige svangerskap men mener det ikke var lokalisert her, da var det lenger ned og nærmere leddet. Anonymkode: a4434...a2f Jeg hadde det også slik. Her skyldtes det bekkenlåsning og det gikk først over da barnet var født. Kiropraktor og massasje hjemme hjalp endel. Anonymkode: e6c30...207
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #5 Skrevet 23. august 2024 Kan også legge til at det hjalp mye å sove med en pute mellom knærne. Kjøpte også en bb hugme graviditetspute i siste trimester. Den var gull verdt. Anonymkode: e6c30...207
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå