Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2006 #1 Skrevet 20. februar 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=137048 uff da...
Holly Hobbie Skrevet 20. februar 2006 #3 Skrevet 20. februar 2006 Siden vi allerede har problemer da jeg har manglende el, saa er det kanskje bra at jeg ikke er gift med en nordmann.... Svoemmerne til min (engelske) mann testes neste uke, saa jeg krysser fingrer og alt som er for at alt er i orden.
Holly Hobbie Skrevet 20. februar 2006 #5 Skrevet 20. februar 2006 Krysser fingrene! ← Tusen takk! Var forresten litt skummelt aa lese at de med daarlig saedkvalitet har opptil 20 prosents stoerre sjanse for aa faa testikkelkreft..
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2006 #6 Skrevet 20. februar 2006 Tusen takk! Var forresten litt skummelt aa lese at de med daarlig saedkvalitet har opptil 20 prosents stoerre sjanse for aa faa testikkelkreft.. ← Uff ja.. Men må ikke tenke sånn!
Snøengel Skrevet 20. februar 2006 #7 Skrevet 20. februar 2006 Grøsser ved tanken...........mange som lider under det tenker jeg...........ikke stort å le av!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå