AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #1 Skrevet 22. august 2024 Har vært gift i et par år og hadde tidligere mest vaginal sex. Mannen ymtet ofte frempå om anal og etterhvert begynte vi med dette. Helt greit som avveksling, men nå vil han nesten bare analt.. Synes det er litt trist..har snakket litt om det, men han synes anal er så sinnsykt pirrende. Gjenkjennbart for noen? Hva gjør at anal er så godt for han? Har en nydelig og funksjonell vagina til info.. k30 Anonymkode: af3a0...851 2 4
Even Tuell Skrevet 22. august 2024 #2 Skrevet 22. august 2024 Bare for å starte; du trenger ikke gå med på analsex om / når du ikke vil det. Du kan si "Nei, jeg vil ha den i fitta istedenfor". Og han må akseptere det. Dere har kanskje behov for å snakke mer om hva dere ønsker / ikke ønsker og bli mer samtemte om hva som skal skje i senga. Jeg vil tippe at mye av apellen med anal er vel at det er litt forbudt. Det er et lite tabu enda, selv om analsex er nokså main stream. Det kan jo være at du i tillegg til å ha en nydelig og funksjonell vagina OGSÅ har en en fantastisk anal. Du kan faktisk være velsignet med to fantastiske hull der nede. Han foretrekker analen, men hva synes han om fitta? Har dere vaginal sex også? Fra start til slutt? Er det litt vaginalt og så analt eller vil han ha anal hele veien og bare anal? 1 4
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #3 Skrevet 22. august 2024 Even Tuell skrev (1 minutt siden): Bare for å starte; du trenger ikke gå med på analsex om / når du ikke vil det. Du kan si "Nei, jeg vil ha den i fitta istedenfor". Og han må akseptere det. Dere har kanskje behov for å snakke mer om hva dere ønsker / ikke ønsker og bli mer samtemte om hva som skal skje i senga. Jeg vil tippe at mye av apellen med anal er vel at det er litt forbudt. Det er et lite tabu enda, selv om analsex er nokså main stream. Det kan jo være at du i tillegg til å ha en nydelig og funksjonell vagina OGSÅ har en en fantastisk anal. Du kan faktisk være velsignet med to fantastiske hull der nede. Han foretrekker analen, men hva synes han om fitta? Har dere vaginal sex også? Fra start til slutt? Er det litt vaginalt og så analt eller vil han ha anal hele veien og bare anal? Han elsker fitta også, han kommer som regel veldig fort der. Spesielt dersom jeg rir, da tar det ett til to minutt. Ellers starter vi som regel vaginalt og så vil han bak. Ts Anonymkode: af3a0...851 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #4 Skrevet 22. august 2024 Får du orgasme hvis han tar deg i analen da? Jeg har prøvd det flere ganger, og jeg synes det er ubehagelig. Anonymkode: 21863...2d9 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #5 Skrevet 22. august 2024 Det må være mulig for en voksen kvinne å stå opp for seg selv og sette krav om hva som er akseptabel og hva som ikke er akseptabelt? Anonymkode: d0a4b...0bf 11 5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #6 Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Får du orgasme hvis han tar deg i analen da? Jeg har prøvd det flere ganger, og jeg synes det er ubehagelig. Anonymkode: 21863...2d9 Ikke orgasme analt nei. Ts Anonymkode: af3a0...851 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #7 Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke orgasme analt nei. Ts Anonymkode: af3a0...851 Hvorfor gidder du å ha analsex da? Anonymkode: 9e565...a2a 3 7
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #8 Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det må være mulig for en voksen kvinne å stå opp for seg selv og sette krav om hva som er akseptabel og hva som ikke er akseptabelt? Anonymkode: d0a4b...0bf Det gjør jeg, men lurer likevel på hvorfor ønsket om anal er så sterkt.. han sier det bare er så deilig. Ts Anonymkode: af3a0...851
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #9 Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor gidder du å ha analsex da? Anonymkode: 9e565...a2a Fordi det tenner han og det gir jo meg også glede da. Kvinner kan vel uansett ikke få anal orgasme siden vi ikke har prostata. Ts Anonymkode: af3a0...851 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #10 Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har vært gift i et par år og hadde tidligere mest vaginal sex. Mannen ymtet ofte frempå om anal og etterhvert begynte vi med dette. Helt greit som avveksling, men nå vil han nesten bare analt.. Synes det er litt trist..har snakket litt om det, men han synes anal er så sinnsykt pirrende. Gjenkjennbart for noen? Hva gjør at anal er så godt for han? Har en nydelig og funksjonell vagina til info.. k30 Anonymkode: af3a0...851 Jeg tipper dette er en ting han har fantasert om og at det fortsatt er nytt og spennende. Jeg ser ingen grunn til at anal skal være bedre i lengden. (Jeg er mann) Jeg tenker at du får kommunisere tydelig at du foretrekker vaginalt men at anal kan være en grei variasjon. Det kan du gjøre uten å anklage. (Det er ingen ting å anklage ham for.) Anonymkode: 32380...724 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #11 Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Fordi det tenner han og det gir jo meg også glede da. Kvinner kan vel uansett ikke få anal orgasme siden vi ikke har prostata. Ts Anonymkode: af3a0...851 Hva med en strap on så kan du ta han analt? Analsex gir deg ikke noe (annet enn å glede han, gi han heller kake). Analsex på en mann er langt mer givende for han... Du vet at du ikke må ha anal hvis du ikke vil??? Hva han ønsker, er ikke slik at MÅ være... Anonymkode: 7fbaa...69d 1 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #12 Skrevet 22. august 2024 Synes han høres veldig egoistisk ut. Holder vel med anal en gang i måneden Anonymkode: 8e18b...97f 1 2
svartkatt Skrevet 22. august 2024 #13 Skrevet 22. august 2024 Han er altfor ego, og du burde stå mer på hva du vil. Dere er to stykk som har sex. 3 1
Bigote Skrevet 22. august 2024 #14 Skrevet 22. august 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Har vært gift i et par år og hadde tidligere mest vaginal sex. Mannen ymtet ofte frempå om anal og etterhvert begynte vi med dette. Helt greit som avveksling, men nå vil han nesten bare analt.. Synes det er litt trist..har snakket litt om det, men han synes anal er så sinnsykt pirrende. Gjenkjennbart for noen? Hva gjør at anal er så godt for han? Har en nydelig og funksjonell vagina til info.. k30 Anonymkode: af3a0...851 Sex er med personen og ikke kun med åpningen i kroppen til partner. Sett grenser om du ikke har lyst og vær åpen om problemstillingen.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #15 Skrevet 22. august 2024 Si nei når du ikke har lyst, ingen av oss kan vite hvorfor han er så fasinert av anal og grunnen er vel heller ikke viktig så lenge du ikke har lyst like mye som han uansett. Anonymkode: fca82...be2
Even Tuell Skrevet 22. august 2024 #16 Skrevet 22. august 2024 51 minutter siden, AnonymBruker said: Han elsker fitta også, han kommer som regel veldig fort der. Spesielt dersom jeg rir, da tar det ett til to minutt. Ellers starter vi som regel vaginalt og så vil han bak. Ts Anonymkode: af3a0...851 Da høres det mest ut som en fantasi-greie. Anal er nok veldig tennende, spennende og sexy for han. En kink kanskje? Rett og slett er det mentale med analsex veldig fristende. Sannsynligvis ikke mer komplisert enn det. Andre kan ha tilsvarende med andre sex-handlinger; oralsex, komme et visst sted på kroppen eller en viss måte etc. Litt som at du kanskje setter stor pris på at han kommer når han er inni deg. Du og fitta er tydeligvis helt supre, objektivt sett. Men analen er også super PLUSS den har kink-faktoren på sin side 😉 Løsningen er nok mer kommunikasjon og å få bedre match på forventningene. Kanskje snakke litt rundt dette med mengden av anal, sette litt grenser og avtale hvor mye / hvor ofte. Rett og slett litt god gammeldags forventningsstyring 🙂 Er det kinks du kanskje kan ta fram ... sånn når dere først snakker om det?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #17 Skrevet 22. august 2024 Slik ble min eks en eks. Ikke bare en eks heller, men en person jeg med forakt minnes som rumpefyren. Historien er som følger: Ca tre år inn i forholdet prøvde vi analsex. Helt greit for meg, men ingen wow, for ham ble det en besettelse. Videre kunne vi ikke ha sex uten at han maste på analsex og plukket meg bak, eller liksom prøvde å lirke og lure seg mot det. I starten tenkte jeg nytt og spennende for ham, og ga etter en del. Etterhvert begynte dette å føles lite variert og jeg savnet å kunne ha vanlig sex uten mas på anal. Tok det opp med ham flere ganger og det tok likevel ikke slutt. Hele vårt forhold gikk til h... på dette. Nå har jeg et fantastisk deilig og variert sexliv med min nåværende mann, og kjenner jeg grøsser når jeg tenker på min eks og hvordan sexlivet ble ubehagelig, så ekkelt så ødelagt av rumpefyrens besettelse. Føler med deg. Min løsning var ny mann. Anonymkode: 05177...f4f 4 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #18 Skrevet 22. august 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Slik ble min eks en eks. Ikke bare en eks heller, men en person jeg med forakt minnes som rumpefyren. Historien er som følger: Ca tre år inn i forholdet prøvde vi analsex. Helt greit for meg, men ingen wow, for ham ble det en besettelse. Videre kunne vi ikke ha sex uten at han maste på analsex og plukket meg bak, eller liksom prøvde å lirke og lure seg mot det. I starten tenkte jeg nytt og spennende for ham, og ga etter en del. Etterhvert begynte dette å føles lite variert og jeg savnet å kunne ha vanlig sex uten mas på anal. Tok det opp med ham flere ganger og det tok likevel ikke slutt. Hele vårt forhold gikk til h... på dette. Nå har jeg et fantastisk deilig og variert sexliv med min nåværende mann, og kjenner jeg grøsser når jeg tenker på min eks og hvordan sexlivet ble ubehagelig, så ekkelt så ødelagt av rumpefyrens besettelse. Føler med deg. Min løsning var ny mann. Anonymkode: 05177...f4f Rumpefyren.. huff, det finnes nok dessverre en del sånne som han der.. 😅 Har en venninne som fikk "ødelagt" sexlivet sitt med eksen på grunn av at han var så analfiksert, alt dreide seg om anal, anal, anal og hennes nytelse betydde ikke en dritt så lenge han fikk ta den i det andre hullet. I begynnelsen sa hun omtrent det samme som du: det var litt nytt og spennende for ham og hun ga etter fordi hun ønsket at han skulle oppleve den nytelsen. Men hun hadde null tenning eller glede av analsex utover hans nytelse, hun syntes ofte det var litt vondt, og det er jo en mega-turnoff med partnere som bare tenker på seg selv. Sexlivet ble en sånn "nå skal vi gjøre noe som er ubehagelig og av og til vondt for meg fordi han liker det, men min nytelse driter han i så da får jeg intenting utav dette", og hun mistet tenninga på mannen og sexlysten forsvant. Hennes løsning var også å finne seg ny mann. Men så var det jo andre ting enn bare dette som gjorde at det ble slutt, for en partner som er villig til å presse på med noe som er vondt og ubehagelig for den andre og ikke gir noen glede overhodet, bare for å tilfredsstille sin egen nytelse, vil jo naturligvis være egoistisk og respektløs på andre områder også.. Har ikke noe imot anal selv en gang nå og da, men det krever mye forberedelse og oppvarming (ellers er det bare jævlig vondt) men heldigvis foretrekker min mann vaginalsex 🥰 Anonymkode: 9ce71...d65 1 1
Erfarenmann Skrevet 23. august 2024 #19 Skrevet 23. august 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har vært gift i et par år og hadde tidligere mest vaginal sex. Mannen ymtet ofte frempå om anal og etterhvert begynte vi med dette. Helt greit som avveksling, men nå vil han nesten bare analt.. Synes det er litt trist..har snakket litt om det, men han synes anal er så sinnsykt pirrende. Gjenkjennbart for noen? Hva gjør at anal er så godt for han? Har en nydelig og funksjonell vagina til info.. k30 Anonymkode: af3a0...851 Problemet er ofte at en som synes det er "helt greit" møter en som synes det er "sinnsykt pirrende". For ikke å si en som synes det er ekkelt møter en som elsker det. Det er antakelig ikke en særlig hjelpsom kommentar fra meg, men trikset er å finne noen som er på samme bølgelengde. Selv har jeg forsikret meg om at jeg ikke tråkker over på denne måten ved å rett og slett la være. Det ender ofte med at hun tar initiativet til at jeg skal gjøre det. Jeg gjør det selvfølgelig med glede og hun kommer nesten umiddelbart.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #20 Skrevet 23. august 2024 Her i huset var han gira på anal. Det var trangt og spennende. Etter ks måtte vi vente med vaginal sex i ett halvt år (raw) så da ble det kunn anal siden han hater kondom. Han ble lei av det etter hvert og har ikke ønsket anal siden vi fikk klarsignal til raw vaginal igjen. Kanskje din mann går lei også når han har fått nok? Anonymkode: 48683...f94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå