AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #1 Del Skrevet 22. august 2024 Min elsker og jeg har lyst til å finne en bifil dame til trekant. Hvor er de beste stedene å finne dette? Anonymkode: 8cb12...721 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aahusmor Skrevet 22. august 2024 #2 Del Skrevet 22. august 2024 Nei du hehe det har jeg og sambo også lurt på. Det finnes en hel haug med useriøse falske annonse/kontakt sider og jeg tror faktisk det er kun på happnd appen det har vært mest aktuelle,el mest seriøse. Det finnes jo feks typ cudio club siden elle hva det heter men selv ved betaling var det lite napp det og andre steder så tar veldig gjerne imot tips vi også. Kun FFM, ikke interessert i menn 🤩 Hilsen oss i stavanger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #3 Del Skrevet 23. august 2024 Tinder, Raya, Grindr, på byen. Thats it. Problemet med å finne en kvinne til trekant er at hun må ha lyst å ha sex med mannen din. Siden de fleste kvinner enkelt kan velge langt mer attraktive menn enn dem selv til casual sex så blir spm hvorfor skal hun ligge med mannen din? De kvinnene som realistisk sett ville vært ok med å ligge med mannen din ville nok hverken du eller han funnet attraktiv. Anonymkode: 62936...7f1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 23. august 2024 #4 Del Skrevet 23. august 2024 aahusmor skrev (12 timer siden): Nei du hehe det har jeg og sambo også lurt på. Det finnes en hel haug med useriøse falske annonse/kontakt sider og jeg tror faktisk det er kun på happnd appen det har vært mest aktuelle,el mest seriøse. Det finnes jo feks typ cudio club siden elle hva det heter men selv ved betaling var det lite napp det og andre steder så tar veldig gjerne imot tips vi også. Kun FFM, ikke interessert i menn 🤩 Hilsen oss i stavanger Synes å ha vært i en slik diskusjon før på en annen plattform🤔 "Vi" kom frem til at det finnes noen som vil ha et sidesprang, men trekker seg i siste liten. Det er ikke pga dårlig samvittighet, men pga de er redd for å bli sladret til partneren sin. Det kan være en årsak til at noen kan virke useriøs, men de er egentlig redd for å bli avslørt. Jeg tror på at ereksjonen på nettet av spenning er ganske høy.. men når ereksjonen har lagt seg, kommer fornuften snikende og overtar herredømme over seg selv igjen😅Det er vel derfor det er lett å finne noen, men vanskelig å få noen på besøk?😉Jeg kan innrømme at teksten stemmer med meg, men dette gjelder kun for par.. Jeg kan ikke fordra menn, så for meg blir det også bare FFM.. forresten, det blir jo bare 1 kvinne på meg siden jeg er singel🙈 Men jeg har jo også opplevd det, men da som cuck. Han måtte legge seg på loftet, mens vi hadde sex i stuen. De neste gangene var han på sjøen, da fikk vi jo utfolde oss litt mere.. Dette var en kvinne jeg traff på byen, men jeg har også truffet noen på dugnad, båtforening og på fjelltur. Så de finnes egentlig overalt.. men da må vi snike oss innpå den seksuelle samtalen, og love gull.. men også holde på lovnaden🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #5 Del Skrevet 23. august 2024 I rl. Mannen må være attraktiv nok til å fungere som oppfyllelse av seksuell fantasi, for kvinner som ønsker å være med på dette gjør det i hovedsak for å oppfylle en seksuell fantasi. Jeg kaller min mann for musefella mi. Vi har truffet ganske mange opp gjennom årene, men det er fordi han er som overnevnt, og svært sjarmerende i tillegg. Dette er nok ganske uvanlig. Også som singel var han mann som svært sjelden gikk alene hjem fra byen. Det er kanskje ikke rettferdig, men det er også type mann som kan klare å få kvinner med på trekant. Jeg er sekundær i dette. Hyggelig og trygg å være med holder. Anonymkode: 9ec02...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #6 Del Skrevet 23. august 2024 Mye lettere å finne en annen mann Anonymkode: 00d34...198 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #7 Del Skrevet 25. august 2024 TS her...var på fest i går og connectet med en dame og jeg spurte henne rett ut om hun ville joine meg og han. Og hun sa ja. Anonymkode: 8cb12...721 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #8 Del Skrevet 25. august 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: TS her...var på fest i går og connectet med en dame og jeg spurte henne rett ut om hun ville joine meg og han. Og hun sa ja. Anonymkode: 8cb12...721 Kult. Så da er det ikke noe problem og vi kan legge tråden dø 👍🏻 Anonymkode: fa55e...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #9 Del Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): TS her...var på fest i går og connectet med en dame og jeg spurte henne rett ut om hun ville joine meg og han. Og hun sa ja. Anonymkode: 8cb12...721 Det var nå litt knapt med informasjon, gi oss litt mer 😉 Anonymkode: a24c9...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackRT Skrevet 25. august 2024 #10 Del Skrevet 25. august 2024 Spicymatch har vi brukt😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå