AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #1 Del Skrevet 22. august 2024 Hei, jeg søkte om voldsoffererstatning etter en voldtekt som skjedde for 4 år siden. Søkte i mai i år. Jeg vant rettsaken som også var i år, men han ankte. Heldigvis avvist lagmannsretten anken i juni. Lurer på hvor lang tid det tok fra dere søkte til brevet om hvor lang behandlingstid kom? Og hvor lang tid det tok å få pengene? Lurere veldig på dette fordi jeg vil bli ferdig med alt som er relatert til saken så jeg kan begynne å jobbe med å komme med videre. Det er dom i saken og han er dømt til å betale erstatning. Anonymkode: fc6fd...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymkonto1 Skrevet 17. november 2024 #2 Del Skrevet 17. november 2024 Hei! Har du fått utbetalt erstatningen din? Hvor lang tid tok det før de hadde fått all dokumentasjon i saken og var klare til å utbetale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #3 Del Skrevet 30. desember 2024 Anonymkonto1 skrev (På 17.11.2024 den 12.25): Hei! Har du fått utbetalt erstatningen din? Hvor lang tid tok det før de hadde fått all dokumentasjon i saken og var klare til å utbetale? Hei! Ja jeg har fått utbetalt erstatningen min. Jeg søkte om erstatning i mai etter rettssaken pengene ble utbetalt i oktober sånn cirka. så det tar noen måneder men om det er dom i saken så går det fortere er min erfaring. Anonymkode: fc6fd...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #4 Del Skrevet 30. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 22.8.2024 den 17.50): Hei, jeg søkte om voldsoffererstatning etter en voldtekt som skjedde for 4 år siden. Søkte i mai i år. Jeg vant rettsaken som også var i år, men han ankte. Heldigvis avvist lagmannsretten anken i juni. Lurer på hvor lang tid det tok fra dere søkte til brevet om hvor lang behandlingstid kom? Og hvor lang tid det tok å få pengene? Lurere veldig på dette fordi jeg vil bli ferdig med alt som er relatert til saken så jeg kan begynne å jobbe med å komme med videre. Det er dom i saken og han er dømt til å betale erstatning. Anonymkode: fc6fd...794 Du ringer dem, og spør så får du skikkelig svar. Anonymkode: 43368...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå