Gå til innhold

Jeg tror jeg er nymfoman

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltud vært glad i sex og blir lett kåt i nærvær med menn, men etter at jeg sluttet på p-piller er jeg kåt daglig og MÅ leke med meg selv. Jeg tenker på sex hver dag. Jeg sender sex meldinger til min FWB ukentlig. Her om dagen satt jeg på toalettet på jobb og fingret meg selv til jeg fikk orgasme, før jeg gikk tilbake til kontorpulten og latet som ingenting. Bare noen berører meg, så blir jeg kåt. Sist jeg var på kino og mannen berørte låret mitt, så fikk jeg problemer og begynte å svette og bet meg i tunga. Dette begynner å bli plagsomt 😩 Og sist jeg hadde sex fikk jeg tre multi orgasmer der jeg skrek så høyt at katta til mannen skvatt og løp sin vei. 

Bør jeg få en kjæreste fort som faen, slik at jeg kan ha sex daglig? Finnes det noe som temmer dette? Bør jeg kjøpe dildo eller andre leketøy? Jeg er 35 år!

Anonymkode: 6a9a2...2d6

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen, fwb, men du er singel? Forvirrende lesing

Anonymkode: 0560f...e6e

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du har problemer med å finne en kjæreste altså. Vanskelig å gi råd om du burde det men det er jo noe tryggere, også mht tilgang på sex.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette er ikke å være nymfoman. En nymfoman må ha sex eller onanere syklig mange ganger om dagen og mettes aldri. Det høres ut som du er barnløs og singel? Helt vanlig å ha lyst på og tenke på sex daglig når man ikke er utslitt av søvnmangel og ikke har "fri tilgang" på sex. 

Anonymkode: 24444...415

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du er litt kåt, bare fint det da. Nymfomani er når behovet for sex totalt ødelegger for muligheten til å ha et normalt liv

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Mannen, fwb, men du er singel? Forvirrende lesing

Anonymkode: 0560f...e6e

Ja, jeg er singel. Jeg har en FWB, men han er kun ledig i helger pga. jobb. Han er helt sykt god. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel bl.a. dette en kjæreste er til for? Hadde jeg ikke vært singel kunne jeg lett hatt sex daglig. Har onanert daglig hvert år siden jeg ble singel.

Anonymkode: 54653...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det omtrent som du beskriver. Jeg er i forhold og tar all sexen jeg kan få der, men det blir ikke nødvendigvis «bedre» av å være i forhold - han tenner meg jo hele tiden bare med å være rundt meg og være kjærlig.

Fikk samme «problem» da jeg sluttet på hormonprevensjon.. 

Min løsning er:

Orgasme hver morgen og hver kveld - bruker Womanizer og andre verktøy som sørger for kraftig orgasme (hvis ikke går kåtheten ikke over særlig lenge)

Når jeg har eggløsning (da tar lysten nesten helt overhånd) sørger jeg for ekstra orgasmer i tillegg til de to jeg sørger for selv - enten ved sex med kjæresten eller orgasme til lunsj på hjemmekontoret.. 

Jogger annenhver dag. Vet ikke hvorfor det funker, men det gjør det. 

Du er ikke nymfoman - men få på plass noen vaner, og en eller to gode fuckfriends til, om du tror du kan sjonglere det😊

Anonymkode: 821f9...871

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså kåtskap.

Det er helt innafor å bruke pauser på jobb til å lette på trykket. Jeg hadde og sagt ifra at det ikke er innenfor med noen former for berøring på jobb.

Jeg hadde smerter som bare lettet ved penetrering og konstant svulmende fitte. Jeg fikk hjelp av en gynekolog. Jeg må bruke dildo og holde meg trent nedentil, så holdes smertene stort sett i sjakk.

Jeg vurderer det som urealistisk å finne nok elskere til å dekke mitt behov, så det gidder jeg ikke engang prøve. Mulige kjærester får vite at jeg er lysten, krevende og lett-tent. De bør være positivt innstilt til leketøy og å hjelpe meg på fornuftige måter når jeg er nøden. Det er noe med at han ikke skal gå på akkord med seg selv, men om jeg avvises for ofte føler jeg meg såret og forholdet kan falle fra en annen over tid.

Anonymkode: 64727...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sånn har jeg hatt det hver eneste dag siden puberteten.

Tenker på sex store deler av dagen. Får fortsatt reisning av å bare gi kona en klem.

Anonymkode: 55536...316

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du hadde vært mann? Hadde du tenkt tanken om nymfomani da, eller bare at du hadde sunn seksuell apetitt?

Jeg er kvinne selv. Da jeg bikket 30 endret den seksuelle apetitten seg. Flere faktorer spilte nok inn her. Jeg ble kvitt hormonpreparater , ungene var blitt mer selvstendige slik at jeg fikk kroppen for meg selv, og hadde større overskudd. Jeg var også blitt tryggere i meg selv, og visste hva jeg likte.  Nytelsen ble viktigere, enn å være opphengt i om jeg var god nok.

For meg var det et sunnhetstegn. 

Hadde behovet bikket over til å bli tvangsmessighet, eller avhengighet, og det gikk ut over resten av livet, da hadde det vært noe annet. 

Kos deg du, og nyt følelsen nå når du har den. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har alltud vært glad i sex og blir lett kåt i nærvær med menn, men etter at jeg sluttet på p-piller er jeg kåt daglig og MÅ leke med meg selv. Jeg tenker på sex hver dag. Jeg sender sex meldinger til min FWB ukentlig. Her om dagen satt jeg på toalettet på jobb og fingret meg selv til jeg fikk orgasme, før jeg gikk tilbake til kontorpulten og latet som ingenting. Bare noen berører meg, så blir jeg kåt. Sist jeg var på kino og mannen berørte låret mitt, så fikk jeg problemer og begynte å svette og bet meg i tunga. Dette begynner å bli plagsomt 😩 Og sist jeg hadde sex fikk jeg tre multi orgasmer der jeg skrek så høyt at katta til mannen skvatt og løp sin vei. 

Bør jeg få en kjæreste fort som faen, slik at jeg kan ha sex daglig? Finnes det noe som temmer dette? Bør jeg kjøpe dildo eller andre leketøy? Jeg er 35 år!

Har du ikke kjæreste? Du skrev mannen din gav deg 3 multi orgasmer og så bør jeg få en kjæreste…

Det hørtes uansett ut til at du hadde det sjukt deilig da😃

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Du er nok ikke alene om det her, er mange både damer og menn som har det slik. For en tid siden hadde jeg en del sex med ei på 40. Var hos henne opp til flere ganger i uka. hun mase om mer sex men det fikk jeg ikke til å passe. Men jeg vet at hun også hadde en del andre menn hun hadde sex med. Jeg fikk e det på hennes pc.  Så hadde hun også sex leker som hun brukte på sex selv. Jeg tipper hun brukte det hver dag.  Jeg hadde det fint hos henne men det ble slutt av en grunn og sier ikke mer om det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nok hatt det slik helt siden tenårene og det kan være plagsomt likeså som jeg elsker følelsen av å være kåt og lysten😳

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Nymfoman? 😆....En skikkelig nymfoman får deg til å framstå som en tilkneppet bedehustante..😄..Du er bare litt vanlig kåt du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er slik som du beskriver, men bare når jeg er i et godt forhold. Kåt og sulten på sex med mannen hele tiden. Jeg vil minimum ha sex hver dag, og helst flere ganger for dag. Jeg trenger ikke nødvendigvis orgasme hver gang, men kjenne han inni meg eller at jeg suger han.

Jeg har aldri mestret fingring, selv etter 25 år som seksuelt aktiv. Men hadde vibratoren vært lydløs hadde jeg tatt med den i veska og brukt den på jobb og ellers.

Anonymkode: c9c39...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Di skriver at katta til mannen stakk......så er du singel, virker mer som en mann med litt problemer i sexlivet,du.

Anonymkode: 12fb9...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er 35 og i pre menopause. Eggene dine holder på å dale, østrogen og progesteron prøver en siste krampetrekning på å få deg gravid. Ergo er du i din beste seksuelle peak nå. Nyt det, for det daler innen få år. 

Anonymkode: df867...dc8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...