Gå til innhold

Frekk og rampete i senga

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er hun litt frekk og rampete, erter og dominerer litt, blir du som  mann ekstra tent? 

Anonymkode: a42d8...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ekstra tent ja, men ser mindre på henne som seriøst forholdspotentiale.... Synd å innrømme, men jeg merker at det er et slags underbevisst tankegang der og et skifte som ser. Det er ikke det jeg søker i en langsiktig partner.

Det samme gjelder forsåvidt også om det er ei som viser seg å ikke være glad i natur og friluft osv. Da tenker jeg også at hun kan jeg ha det gøy med en kort stund, men at jeg da med det samme skjønner at det ikke er langtidspotensiale for min del.

Anonymkode: 13249...599

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ekstra tent ja, men ser mindre på henne som seriøst forholdspotentiale.... Synd å innrømme, men jeg merker at det er et slags underbevisst tankegang der og et skifte som ser. Det er ikke det jeg søker i en langsiktig partner.

Det samme gjelder forsåvidt også om det er ei som viser seg å ikke være glad i natur og friluft osv. Da tenker jeg også at hun kan jeg ha det gøy med en kort stund, men at jeg da med det samme skjønner at det ikke er langtidspotensiale for min del.

St hun ikke har samme interesse for natur som du, skjønner jeg kn virke avtennende. 

Men føler du hun blir useriøs om hun er småfrekk?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er hun litt frekk og rampete, erter og dominerer litt, blir du som  mann ekstra tent? 

Ikke om hun er «aktiv/dominerer».

Jeg tenner ikke på en partner som skal gjøre ting med meg (suge, runke) osv. jeg tenner på en som er submissiv og gjerne egoistisk på den måten at hun bryr seg om egen nytelse og det jeg gjør med henne uten at hun tenker på å gjøre ting «tilbake».

Anonymkode: a3858...58c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn ser jeg for meg at de smårampete damene har en fritt voksende dusk på fitta. Men det er nok fordi det var vanlig for mange da jeg begynte å tenke på sex som ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

St hun ikke har samme interesse for natur som du, skjønner jeg kn virke avtennende. 

Men føler du hun blir useriøs om hun er småfrekk?

Ja definitivt. Jeg ønsker ikke seksuell undertone i starten hvis jeg tenker hun kanskje kan være min fremtidige kone. Jeg elsker da det yndige og søte, sjarmerende med et glimt i øyet og med nettopp sjarm nok til å sjarmere helt uten å ta i bruk billige seksuelle undertoner for å få meg på kroken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS. Menn vet oftest helt fra start hvorvidt de ser på en kvinne som gøy/kortvarig moro, eller en potensiell seriøs partner... Og ter seg deretter.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

PS. Menn vet oftest helt fra start hvorvidt de ser på en kvinne som gøy/kortvarig moro, eller en potensiell seriøs partner... Og ter seg deretter.

Du er veldig sær.

Jeg er aktiv, flørtende og seksuell og menn er definitivt interessert i noe langvarig likevel.

Anonymkode: 62345...b56

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er veldig sær.

Jeg er aktiv, flørtende og seksuell og menn er definitivt interessert i noe langvarig likevel.

Det er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livlige damer mottas med takk! Men jeg vil også kjenne på lidenskap og begjær, da får hun også komme tilbake🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ofte lurt på dette...Slike som bygde gutteramper. Noen ganger har jeg inntrykk av at dere forventer at dama skal bare ramle ned i fanget på dere...😂. Er mange "ungkarer" på bygdene, som er så trauste at det kan virke som om rumpa er limt fast til stolen 😉. Stemmer dette? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

at hun prater litt frekt, forteller og viser hva hun vil, er opphissende, men uvørn fysisk dominans er ikke pirrende

Anonymkode: da9d3...633

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg blir mer tent om hun tar initiativ og kanskje lit ramp  men ikke for mye

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (5 timer siden):

Jeg har ofte lurt på dette...Slike som bygde gutteramper. Noen ganger har jeg inntrykk av at dere forventer at dama skal bare ramle ned i fanget på dere...😂. Er mange "ungkarer" på bygdene, som er så trauste at det kan virke som om rumpa er limt fast til stolen 😉. Stemmer dette? 

Det må jo en liten innsats til. Kan vel hende det stemmer at noen er vel trauste...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

at hun prater litt frekt, forteller og viser hva hun vil, er opphissende, men uvørn fysisk dominans er ikke pirrende

Anonymkode: da9d3...633

Det er en balanse i det ja.  Helt enig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmmm, kunne fort blitt litt ekstra frekk hvis jeg ble heltent ja.

Bra jeg er en ulv i fåreklær da.

Anonymkode: 43bdd...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.8.2024 den 16.55):

Du er veldig sær.

Enig. Jeg hadde aldri turt å gå inn i seriøst forhold med en kvinne som rampete, seksuell og flørtende, og tydelig viser at sex er en viktig del av forholdet. Dersom lidenskapen og lekenheten ikke er der tidlig i forholdet, kommer den i alle fall ikke til å være der over tid.

Anonymkode: af3e0...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Enig. Jeg hadde aldri turt å gå inn i seriøst forhold med en kvinne som rampete, seksuell og flørtende, og tydelig viser at sex er en viktig del av forholdet. Dersom lidenskapen og lekenheten ikke er der tidlig i forholdet, kommer den i alle fall ikke til å være der over tid.

Anonymkode: af3e0...045

Mulig jeg er litt tett, men nå skjønte jeg ikke helt hva du mente? Var ikke det du skrev her litt selvmotsigende? 

Anonymkode: d8c92...09e

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...