AnonymBruker Skrevet 22. august #1 Del Skrevet 22. august Bruker dere det hundenavnet som står i stamtavla eller finner dere på ett helt nytt navn? Eller tar dere noe som ligner utifra stamtavlenavnet ? Anonymkode: fdbcf...6fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #2 Del Skrevet 22. august Valgt eget Anonymkode: 1897e...c43 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #3 Del Skrevet 22. august Flere ? Anonymkode: fdbcf...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #4 Del Skrevet 23. august Vel, på stamtavlenavnet har hunden min en engelsk setning, så det hadde vært rimelig teit å rope i skogen. Hun har et helt vanlig, norsk navn til daglig. Stamtavlenavn for meg er shownavn/navn som reflekterer kombinasjonen, foreldrene, tema på kullet etc. Jeg er veldig vant til at hunder heter noe helt annet enn det som står på papiret. Årets bamsevinner i fjor heter *kennelnavn* + "It's About Time", men heter Spencer til daglig. Anonymkode: 43607...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå