Gå til innhold

Hvor hvitt er Ivory?

Gjest Gjest_Lillefru_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lillefru_*
Skrevet

Jeg skal reise et stykke for å hente kjolen min og prøve den for første gang.

Fargen på kjolen er ivory.

Jeg må ha litt varme farger for ikke å se ut som et laken.. ( bleikfis)

Det jeg lurer på er om noen har et realistisk bilde av hvor hvitt Ivory er sammen med noe som er helt hvitt gjerne, da blir det lettere å se...

Er redd for at den kan være for hvit?? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe bilde.

Min kjole ser hvit ut for meg, men har en varm nok farge til at jeg ikke ser blass og bleikfis ut i den. (Noe jeg normalt gjør i hvitt).

Men det er jo tilnærmet hvitt da. Desverre er det forskjell på ivory og ivory. (Litt sånn som svart og svart.)

Skrevet

Ok, så den ser hvit ut?

Hadde håpet at den var litt mere gyllen. Kanskje jeg må be hanne sende meg et bilde av den når den kommer. Jeg har bilder av kjolen med på alle ser den skikkelig gylden ut...

Skrevet

Gikk på finn og fant en tilfeldig valgt ivory kjole. Synes denne ser veldig hvit ut på de fleste bildene. (De andre er det ganske dårlig lys på.)

Men som sagt er det forskjell på ivory farger. Noen har en mer mørk ivory, og da kan den kanskje se litt gyllen ut.

Skrevet

Jeg har også sett ulike farger som alle heter ivory et-eller-annet.

Har selv litt av samme problemet; min kjole er originalt i en farge som heter creme inox, men siden jeg syntes at den var litt i mørkeste laget fikk jeg også valget mellom ivory tafta eller ivory creme. Jeg aner ikke hva forskjellen er...

(noen som vet det og kan forklare?)

For meg virker det altså som at ivory kan være litt forskjellige farger, men helt hvitt blir det jo uansett ikke...

Skrevet

Hmm, den så ganske hvit ut ja... Nei, tror jeg må ringe og høre om kjolen har kommet så jeg kan få sendt et bilde av den eller noe...

Kikket i katalogen min men der sto det ingen farge...

Gjest Fruktfat
Skrevet

kanskje champagne hadde vært noe da? den er mer gyllen.

Skrevet

Puh. Klarte ikke pine meg selv mere så jeg ringte og hørte om kjolen hadde kommet.

Det hadde den ikke, men den som kommer er den mørkeste av de to hun hadde bestillt, så hun trodde den var mere gylden enn den andre Ivory. Men hun skulle ringe meg med en gang den kom..

De som driver salonger må da bli gal i hodet av alle de bekymrede brudene? :ler:

Så den ivory taft er sikkert hvitere enn ivory cream som du lurte på Floja Feliz...

Gjest Evangelina
Skrevet (endret)

Ivory er veldig pent, varmere enn hvitt (mer gylden farge) og står fint til de fleste hudtyper. :)

Endret av Evangelina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...