Gå til innhold

Kriterier for å bli månedens ansatt

FruPus

Anbefalte innlegg

Månedens ansatt er er minefelt arbeidsmiljømessig! Jeg har nok jobb med å balansere positivt oppmerksomhet til alle de jeg ha personalansvar for, om ikke jeg skulle bli nødt til å fremheve en ansatt en gang i måneden. 

Anonymkode: f0781...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Mange kritiserer det og sier det er en dårlig ide osv. 

Hos oss var dette en populær ting, og alle ble glade på vinneren sin vegne. Premien var et gavekort på 200 til å bruke i butikken. Ikke mye, men morsomt å få fordet.

Ordningen forsvant under korona da alt skulle så spares inn på. Vi har etterlyst det igjen, men ser dessverre ikke ut som det kommer tilbake.

Ledelsen sier at vi ikke trenger bestikkelse for å gjøre jobben, vi ser på det som noe helt annet. Ledelsen får turer til utlandet, fester og månedens ansatt var vår lille bonus. 

Så etterlyser de ansatte det kan jeg ikke skjønne hvorfor TS ikke skal gå for det.

Anonymkode: 64197...6f1

Det er dette jeg håper vi kan få til ☺️
Tar gjerne i mot tips om hvordan kåringen ble løst hos dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange gode tilbakemeldinger, også de kritiske.
Opplever selv at dette er et lite minefelt og derfor jeg ønsket innspill til hvordan vi skal løse dette uten at det blir en negativ greie.

Vi er et relativt stort firma, så det skal mye til at det blir den samme håndfullen med ansatte som vinner hver gang.
Tanken foreløpig er at alle ansatte skal komme med innspill og at det ikke bare leder som skal velge. Leder ser ikke alt som skjer og mange bidrar positivt til arbeidsmiljøet, avdelingen, bedriften og arbeidshverdagen uten at man får positiv respons på det. 

Liker tanken som en skrev her om at dette var de ansattes lille bonus. Håper vi kan klare å få det til å bli det hos oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...