Gå til innhold

Klarer ikke å få organsme lengre under sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ei dame på 25 år og har vært samboer med kjæresten i 2 år, men sammen i 5. Vi har det superfint sammen og sexlivet er bra. Jeg er veldig tiltrukket av han men klarer ikke å komme av at han går ned på meg lengre slik jeg gjorde før. Jeg slet litt i starten av forholdet å få orgasme under sex men etter ca 6 måneder så var det som om det bare ordna seg. Men for ca ett halvt år siden så var jeg lett deprimert og sluttet å få orgasme selv om at han gjorde akkurat det han alltid har gjort. Dette er nå 7 måneder siden og jeg skjønner ikke hva som er galt med meg. Han blir lei seg siden han føler han gjør noe feil, men jeg prøver å fortelle han at det ikke er hans feil. Jeg kommer hvis vi bruker vibrator og slikt men ikke av slikking som jeg egentlig liker best. Hver gang han går ned på meg nå så blir jeg stressa siden jeg vet jeg «bør» komme. Jeg syns det jo er deilig men klarer bare ikke å komme lengre og det er veldig kjipt. Har dere noen tips?

Anonymkode: 47c2d...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel ikke så unormalt å ikke komme av bare slikking? Han får legge til "kom her"-bevegelse på g-punktet så går det vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hei! Jeg er ei dame på 25 år og har vært samboer med kjæresten i 2 år, men sammen i 5. Vi har det superfint sammen og sexlivet er bra. Jeg er veldig tiltrukket av han men klarer ikke å komme av at han går ned på meg lengre slik jeg gjorde før. Jeg slet litt i starten av forholdet å få orgasme under sex men etter ca 6 måneder så var det som om det bare ordna seg. Men for ca ett halvt år siden så var jeg lett deprimert og sluttet å få orgasme selv om at han gjorde akkurat det han alltid har gjort. Dette er nå 7 måneder siden og jeg skjønner ikke hva som er galt med meg. Han blir lei seg siden han føler han gjør noe feil, men jeg prøver å fortelle han at det ikke er hans feil. Jeg kommer hvis vi bruker vibrator og slikt men ikke av slikking som jeg egentlig liker best. Hver gang han går ned på meg nå så blir jeg stressa siden jeg vet jeg «bør» komme. Jeg syns det jo er deilig men klarer bare ikke å komme lengre og det er veldig kjipt. Har dere noen tips?

Anonymkode: 47c2d...1fd

Jeg tror du må slappe av og ikke tenke for mye. Så kan du få han til å fingre deg lenge og se om det fungerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du på medisiner? Antidepressiva? Dette kan gi problemer i sexlivet. Hvis ikke prøv å slapp av. Jo mer du stresser, jo mer jager du vekk orgasmen. Nyt, slapp av, pust rolig, fantaser. Bonus er plutselig en dag kommer du.

Anonymkode: bfbf3...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...