AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #1 Del Skrevet 22. august 2024 På Instagram? Anonymkode: ba342...2af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #2 Del Skrevet 22. august 2024 Det er lett p kjøpe falske følgere Anonymkode: 641d0...c38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #3 Del Skrevet 22. august 2024 Jeg har kun én post på Instagram, men kunne likevel hatt en grei følgermasse om jeg ville. Jeg kommenterer/diskuterer litt under andres poster innimellom, og avviser månedlig et par-tre-fire følgeforespørsler fra fremmede. Anonymkode: 678ef...db4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 22. august 2024 #4 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er lett p kjøpe falske følgere Anonymkode: 641d0...c38 Hvordan kjøper man følgere og hva er prisen de får? Jeg følger kun folk jeg kjenner og kun kjente som får følge meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #5 Del Skrevet 22. august 2024 Noen bygger opp med masse poster for så å slette alt. Eventuelt er de en av disse populære i klassen som alle sikler etter. Anonymkode: 1abb3...4dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 23. august 2024 #6 Del Skrevet 23. august 2024 Hundrevis av følgere er ikke vanskelig å få, du ser jo alle de på facebook med hundrevis av venner, ialfall før, mange legger til alt de kommer over i håp om at noen følger dem tilbake, så er du litt synlig i forskjellige kommentar felt osv så bygge det ppå seg raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #7 Del Skrevet 23. august 2024 Jeg har ca 1000 følgere på ene kontoen min. Men sletta alle innlegg for noe tilbake fordi jeg skulle endre innhold. Noen forsvinner nok bår hundekonto blir matkonto, men enn så lenge, 1016 følgere, 0 innlegg Anonymkode: 9c0a3...9e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå