AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #1 Skrevet 22. august 2024 Kort sagt så har jeg vært besatt av noen jeg gikk i samme klasse med, for over ett år. De er vakre, smarte, og alle liker dem. Jeg ville være som denne personen, og etter det har jeg vært besatt av dem helt siden. De var alt jeg ikke var og ville bli, og de ga meg aldri noe oppmerksomhet, sikkert fordi de var populære og jeg det stikk motsatte, noe som jeg tror har gitt brensel til dette problemet jeg har nå. Vi går ikke i samme klasse lengre, men jeg holder meg hele tiden oppdatert på hva denne personen gjør, hvem de er med, hvem de følger, tingene de er interresserte i osv. Jeg hater det virkelig, men jeg greier ikke å stoppe det. Det tar bare ett trigger til de invaderer tankene mine og forblir der i flere timer, uansett hvor mye jeg prøver å ignorere det. Jeg synes dette er helt patetisk og selvtilliten min sliter siden jeg har forblitt besatt av denne personen i forkant av ett år nå. Dette ærlig talt påvirker meg, og hemmer produktiviteten. Jeg ender opp med å tenke på ting som distraherer meg fra ganske viktige mål akkurat nå. Har noen andre erfart dette? Hva er løsningen???? Anonymkode: 9a280...bb7
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #2 Skrevet 22. august 2024 Høres ut som en forelskelse... Men i en du aldri tror du kan bli sammen med. Ja da blir en besatt av personen, hakket over betatt! Kan jo være at dere har noe felles siden du liker personen så godt, hva med å prøve å bli venn? Anonymkode: bc8dd...775
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #3 Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Høres ut som en forelskelse... Men i en du aldri tror du kan bli sammen med. Ja da blir en besatt av personen, hakket over betatt! Kan jo være at dere har noe felles siden du liker personen så godt, hva med å prøve å bli venn? Anonymkode: bc8dd...775 Nei, det er ikke en forelskelse. Jeg lurte på det selv men jeg har ingen romantiske eller seksuelle følelser for dem. Derfor er jeg veldig forvirret og håpløs. Anonymkode: 9a280...bb7
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #4 Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): men jeg holder meg hele tiden oppdatert på hva denne personen gjør, hvem de er med, hvem de følger, tingene de er interresserte i osv Det er her problemet ditt ligger. Slutt helt med dette og ting vil bli bedre med tiden Anonymkode: 64c9a...aa8 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #5 Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er her problemet ditt ligger. Slutt helt med dette og ting vil bli bedre med tiden Anonymkode: 64c9a...aa8 vi følger hverandre på sosiale media så det er litt vanskelig Anonymkode: 9a280...bb7
Voyeur Skrevet 22. august 2024 #6 Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): vi følger hverandre på sosiale media så det er litt vanskelig Anonymkode: 9a280...bb7 Nei, du blokker de, slik at du ikke får de opp på sosiale medier. Ikke vanskelig i det hele tatt. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #7 Skrevet 22. august 2024 Ta deg en pause fra alt av sosiale medier i minst en mnd. Så får du litt avstand og andre impulser. Anonymkode: fe57c...d29
AnonymBruker Skrevet 23. august 2024 #8 Skrevet 23. august 2024 Ja, dette har nok utviklet seg til en avhengighet eller besettelse hos deg. Når du følger med på de produserer hjernen din gode stoffer og sender rundt i systemet ditt, og ønsker mer av det. Du innser hverfall selv at dette bærer feil av sted, og det er et enormt skritt i riktig retning. Du må rett og slett på «avrusning», slutt å følge de. Dersom det er for dramatisk å blokkere, så slumre hverfall - og så må viljestyrken din ta seg av resten. Det er verst i begynnelsen, og så vil det gå bedre etter hvert. Anonymkode: e99a7...cf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå