Brude25 Skrevet 22. august 2024 #1 Del Skrevet 22. august 2024 Hei. Eg ser at det er mange som bruker toastmaster i bryllupet. De koster ca ifra 15.000kr ++++ . Eg er litt redd for å ha en ukjent person som skal vise seg fram til alle gjestene hele kvelden. Lest en del om oppgaver til toastmaster og mange mener at du kan gå på et smell om du velger feil. Mange av de kan prate for mye, kan fortelle mye vitser, og gåter og kan være upassende. Eg er usikker på om det kan være lurt eller midt i blinken... Hjelp!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest takinova Skrevet 22. august 2024 #2 Del Skrevet 22. august 2024 Brude25 skrev (Akkurat nå): Hei. Eg ser at det er mange som bruker toastmaster i bryllupet. De koster ca ifra 15.000kr ++++ . Eg er litt redd for å ha en ukjent person som skal vise seg fram til alle gjestene hele kvelden. Lest en del om oppgaver til toastmaster og mange mener at du kan gå på et smell om du velger feil. Mange av de kan prate for mye, kan fortelle mye vitser, og gåter og kan være upassende. Eg er usikker på om det kan være lurt eller midt i blinken... Hjelp!!!! Innleid toastmaster har jeg aldri opplevd. Som oftest er det en venn av brudeparet som er veltalende og morsom som tar denne jobben. Om vedkommende kjenner dere så vil det også bli mer personlig. Det finnes mange bøker og nettsider som gir tips til toastmastere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #3 Del Skrevet 22. august 2024 Her er det vanlig at det er en gjest som har den rollen, enten nær venn eller slektning. Aldri vært i bryllup der det er en fremmend. Anonymkode: c7d75...24a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #4 Del Skrevet 22. august 2024 Jeg spurte min onkel. Han er flink til å snakke, utadvendt, god til å ta ting på sparket og en fantastisk morsom fyr. Mange som er av kaliber "toastmaster" vil se på denne oppgaven som morsom og en god utfordring. Sjekk om det finnes en sånn person i kretsen rundt dere. Anonymkode: 4e710...0f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 23. august 2024 #5 Del Skrevet 23. august 2024 Bedre å velge en av gjestene som ikke er redd for å snakke forran folk og er strukturert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymrsr Skrevet 23. august 2024 #6 Del Skrevet 23. august 2024 Hvis dere leier inn toastmaster må dere bli enige om disse tingene på forhånd. Hvis dere ikke ønsker så mye snakk, gi beskjed. Vi hadde slektninger, og det var helt perfekt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 23. august 2024 #7 Del Skrevet 23. august 2024 Vår toastmaster var en venn av min manns familie. Han gjorde en fantastisk jobb som toastmaster. Tror ikke jeg ville brukt innleid toastmaster, med mindre det var helt nødvendig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #8 Del Skrevet 26. august 2024 Det mest normale er vel å bruke en strukturert person som tør å snakke i familien/vennegjengen. Med mindre du uansett skal bruke 300k på bryllupet, for da er jo 15k bare et blaff😝 Anonymkode: 9cbcc...317 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå