AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #1 Del Skrevet 22. august 2024 Dette må endres, ingen kan ha 400k i en 100% stilling. Om alle under 500K sittestreiker så vil man få opp lønnen. Dette er dessverre eneste måte å gjøre det på. En renholder har tariff på 408k i året, hardt og samfunnsnyttig jobb. Så har du en byråkrat til over 1mill pr år, som ikke utretter noe nyttig for samfunnet. Mitt poeng er at vi snu trenden, sosial dumpingen har pågått i mange år nå. Arbeidstaker har faktisk makten! Den MÅ brukes. Anonymkode: 7ad47...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #2 Del Skrevet 22. august 2024 408000 er mer enn nok. Anonymkode: 6d342...eda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 22. august 2024 #3 Del Skrevet 22. august 2024 Man blir ikke lønnet etter hvor samfunnsnyttig eller "viktig" man er. Man blir lønnet etter kompetanse, samt tilbud og etterspørsel. Om en renholder legger ned vaskekosten og nekter å jobbe, så er det hundrevis av studenter, skoleelever og innvandrere som står i kø for å få vedkommendes jobb. Jeg kunne gitt høyrearmen min for å få en jobb som betalte meg 400.000 da jeg var nyutdannet og arbeidsledig. Isteden fikk jeg 6100 kr i måneden av NAV. Bare husleien var på 6200 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #4 Del Skrevet 22. august 2024 Knirke skrev (23 minutter siden): Om en renholder legger ned vaskekosten og nekter å jobbe, så er det hundrevis av studenter, skoleelever og innvandrere som står i kø for å få vedkommendes jobb. Er jo dette vi må til livs, de som godtar lave lønninger...stå sammen mot dette! Anonymkode: 7ad47...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 22. august 2024 #5 Del Skrevet 22. august 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Er jo dette vi må til livs, de som godtar lave lønninger...stå sammen mot dette! Anonymkode: 7ad47...963 Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå