AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #1 Del Skrevet 22. august 2024 Hvor krysser man for hund på fly i kabinen? Anonymkode: 3a3d7...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet 22. august 2024 #2 Del Skrevet 22. august 2024 Står på nettsiden at man må logge inn med referansenummer for reisen og etternavnet, for å legge til kjæledyr i bestillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #3 Del Skrevet 22. august 2024 Sniff76 skrev (35 minutter siden): Står på nettsiden at man må logge inn med referansenummer for reisen og etternavnet, for å legge til kjæledyr i bestillingen. Må man da først betale bestillingen? Også legge til etterpå? Må man betale ekstra for setereservasjon? Det koster så mye ekstra. Anonymkode: 3a3d7...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet 22. august 2024 #4 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Må man da først betale bestillingen? Også legge til etterpå? Må man betale ekstra for setereservasjon? Det koster så mye ekstra. Anonymkode: 3a3d7...8c1 Jeg har ikke gjort dette selv, bare leser det som står på nettsiden. Står at man kan legge til dyr i bestillingen. Dvs du må logge inn med ref. Nr. ditt og se om du finner noen knapp eller valgmulighet for å legge til kjæledyr. Står at det koster 550-750 pr dyr pr vei hvis man ordner det selv på nettet. Max 2 dyr i kabinen pr flyvning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #5 Del Skrevet 22. august 2024 Må man betale ekstra for setereservasjon? Eller trenger jeg ikke dette? Anonymkode: 3a3d7...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #6 Del Skrevet 22. august 2024 Eller er setereservasjon kun for de som vil sitte ved siden av hverandre? Jeg reiser alene. Anonymkode: 3a3d7...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #7 Del Skrevet 22. august 2024 Får man ett sete å sitte på om jeg ikke reserverer seteplass? Anonymkode: 3a3d7...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #8 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Får man ett sete å sitte på om jeg ikke reserverer seteplass? Anonymkode: 3a3d7...8c1 Ja, du kan sjekke inn 24 timer før avreise og booke det setet du har lyst på. Ellers får du utdelt et sete når du sjekker inn på flyplassen. Det er ikke ståplasser på et fly Anonymkode: a059e...f6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #9 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Må man betale ekstra for setereservasjon? Eller trenger jeg ikke dette? Anonymkode: 3a3d7...8c1 Ikke om du sjekker inn 24 timer før avreise. Men har du et spesielt sete du vil sikre deg i god tid, så koster det ekstra. Anonymkode: a059e...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #10 Del Skrevet 22. august 2024 Lær deg å lese litt selv, søker du på google får du også svar der... 🤗 Et fly har seter å sitte i. Anonymkode: 0740c...a32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå